Чому відсіваються клієнти?

У попередній статті ми говорили, що маркетинг, продажі і подібне є основними складовими потенціалу бізнесу. Але, як на мене, ми забули згадати про те, що клієнти та їх кількість є також частиною потенціалу бізнесу. Сьогоднішню нашу статтю я хочу присвятити причині того, чому ж клієнти губляться і вже не повертаються ніколи. Прозвучало, можливо, злегка романтично. Але ви ж знаєте, що клієнти з тих чи інших причин можуть відмовитися від ваших послуг.

Перше, з-за чого це часто трапляється – невідповідна комунікація. Для когось це прозвучить зовсім банально і не переконливо, але багато підприємців використовують для зв’язку з клієнтами зовсім не ті засоби комунікації, які повинні були б. Ви повинні враховувати індивідуальність кожного свого клієнта, якщо хочете мати відповідний рівень.

Ось комусь зі споживачів більш комфортно спілкуватися по телефону, а хтось віддає перевагу отримувати інформацію про новинки, наприклад, на факс або електронну пошту. Ви можете твердити, що це марна трата часу, але якщо ви себе позиціонуєте високо, то відповідайте вже по всіх параметрах.

Друге – це рівень додаткових послуг або обслуговування. Незалежно від товарів ви реалізуєте свої послуги. І дуже важливо взаємодіяти з клієнтами навіть за допомогою додаткових послуг. Навіть звичайну кулькову ручку кожен продасть по-різному. Якщо до цих пір не звертали на це увагу, то, може, варто придивитися?

Звичайно ж, погана цінова політика. Це перше, що відразу відштовхує покупців. Це не означає, що товари у вас повинні бути за дуже низькою ціною. Пам’ятайте, що ціна повинна визначатися, виходячи з того, чи зможете ви не тільки окупити бізнес, а й отримати прибуток. Компенсуйте, можливо, десь велику ціну на той чи інший товар його чарівною якістю або тими ж додатковими послугами.

Втрачати клієнтів ви можете ще й тоді, коли не зовсім обізнані в діяльності ваших конкурентів. Пам’ятайте, якщо ви не можете надати ту чи іншу послугу, то її обов’язково надасть ваш конкурент, а ви так і залишитеся в дурнях. Своїх конкурентів ви повинні знати в обличчя і потрібно стежити за їхнім бізнесом, щоб нормально будувати свій. Адже, зазвичай, у зворотніх випадках вкрадених клієнтів практично неможливо повернути.

Далі доречно говорити про незнання свого продукту. Давайте не будемо приховувати, але цей пункт підходить для більшості. Зараз же всі готові бути підприємцями тільки на папері, а на роботу приходять дуже рідко. Але сенс від цього? Покладаючись завжди тільки на чужі плечі ви ніколи не досягнете свого ж особистого успіху.

Товар, який ви продаєте, може бути добре знайомий вашим найманим працівникам, але ось на різні зустрічі ходите ви. І якщо ви не знаєте, що ви продаєте, то як ви можете позитивно вплинути на розвиток бізнесу?! До того ж, люди люблять тих керівників, які не заганяються за посадами. Вони люблять тих, хто знаходиться близько до них.

Слабкий відділ продажів – теж призведе до втрати клієнтів. А якщо до цього ще додасться і невідповідність якості продукту з його ціною, то вже годі й намагатися. Погане враження про товар, продавців і якість обслуговування – веде до абсолютної втрати клієнтів і гарантує відсутність нових.

Погана так звана аура. Що ж мається на увазі? Ось, скажіть, ви повернетеся в той магазин, де відчували себе некомфортно? Ось і я теж туди не повернуся, вже краще знайду щось інше. Ви можете сміятися, але це теж важливо. Не оформляйте все по дизайну тільки на свій смак. Не сперечаюся, всіх цим утримати ви не зможете, але якщо виберете затишне дизайнерське рішення замість якогось авангарду, то забезпечите собі цільну аудиторію клієнтури. Це правда діє.

Чому відсіваються клієнти?