Чому ваш маркетинг-план повинен включати спонсортство

Хоча спонсорство є формою маркетингу, воно відрізняється від реклами, яка намагається переконати клієнтів здійснювати покупки, ділячись певними повідомленнями про продукт або компанії.

З іншого боку, спонсорство безпосередньо не просуває вашу компанію або продукцію. Замість цього ваша компанія платить за підтримку конкретного заходу, який цікавить ваших клієнтів.

Як працюють спонсори заходу

У більшості великих громадських заходів використовується спонсорська підтримка, щоб пропонувати цікавіші програми і допомагати покривати витрати.

Рекламні можливості на виставках, благодійних заходах або бізнес-заходах включають спонсорство прес-залів, міжнародного залу, спікера або VIP-залу, прийому нагород, освітніх програм, банерів, власників бейджів, аудіовізуального устаткування, демонстраційних комп’ютерів, маршрутних автобусів, тоталізаторів і інших.

Місцеві причини, такі як спортивні команди або благодійні акції, пропонують більш обмежені можливості для вашого бренду і продуктів, але вони також дозволяють вам охопити певну місцеву аудиторію.

Маркетингові переваги спонсорства

Спонсорство у всіх його формах дозволяє вам досягти цільових нішевих ринків без витрат і невизначеності, пов’язаної з традиційною рекламою. Стратегічне спонсорство може допомогти вашому бізнесу досягти відразу кількох цілей маркетингу.

Формуйте ставлення споживачів

Спонсорування заходів, якими опікуються ваші клієнти, створює позитивні почуття до вашого бренду. Якщо клієнти відчувають, що ви дбаєте про те ж, що і вони, вони, швидше за все, будуть позитивно ставитися до вашої компанії.

Збільшіть впізнаваність бренду

Спонсорство в натуральній формі часто дешевше, ніж традиційна реклама. Якщо ви ретельно вибираєте свої заходи, це гарантує вам аудиторію, яка має потребу у ваших продуктах, на відміну від традиційних медійних оголошень, які може побачити кожен. Наприклад, власник зоомагазину, який надає фірмові повідці для щорічної виставки собак в місцевому клубі розплідників, знає, що назва їх бренду буде неодноразово зустрічатися цільовими клієнтами в дії.

Драйв продажу

Підвищення продажу йде рука об руку з відомістю бренду, і багато спонсорських можливостей дозволяють вам знайомити споживачів з вашим продуктом таким чином, який спонукає їх здійснювати покупки. Наприклад, компанії, що спеціалізуються на продуктах харчування або косметиці на виставці, можуть мати зразки, які покупець може спробувати в тому ж місці, де він може придбати повнорозмірні продукти.

Збільшіть досяжність

В ідеалі люди, які відвідують захід, який ви спонсоруєте, матимуть позитивну взаємодію з вашим брендом і будуть продовжувати розповідати про вашу послугу або продукт. Якщо назву вашої компанії зазначено в рекламних матеріалах заходу, включаючи електронні листи і рекламні оголошення, у вас є додаткова можливість залучити більше клієнтів.

Створіть експозицію в ЗМІ

Для багатьох невеликих компаній освітлення в ЗМІ дорого і недоступно для фінансових цілей. Однак, якщо ви можете спонсорувати місцевий захід або галузеву виставку, ви можете скористатися присутністю в ЗМІ цього заходу. Освітлення в ЗМІ часто включає імена спонсорів, особливо якщо ваш логотип прив’язаний до назви або брендингу заходу. Ця позитивна реклама підвищує наочність ваших продуктів і послуг, особливо якщо у вас є медіаплан, щоб отримати вигоду з цього впливу.

Відрізняйтеся від конкурентів

Спонсорство заходів, особливо ексклюзивне спонсорство, відрізняє вас від конкурентів, пов’язуючи вас з чимось позитивним у свідомості споживачів. Ця тактика особливо корисна, якщо у вашого конкурента рекламний бюджет більше, ніж у вашій компанії.

Візьміть на себе роль «корпоративного громадянина»

Не всі спонсори повинні концентруватися навколо галузевих подій. Спонсорство місцевих спортивних команд, благодійних кампаній або громадських організацій, таких як музеї, робить вас добрим сусідом або корпорацією з совістю. Клієнти з більшою ймовірністю сприймуть вас як внесок до своєї спільноти, що створює доброзичливість і позитивні асоціації з вашим брендом.

Генерація нових клієнтів

Якщо ви спонсоруєте галузевий захід, у вас є можливість зв’язатися зі споживачами, які активно потребують ваших послуг. Скористайтеся становищем і повагою, пов’язаних зі спонсорством, щоб продемонструвати себе або свій продукт. Не зациклюйтеся на продажах. Зацікавлені клієнти повинні зареєструватися, щоб дізнатися більше про ваш бізнес.

Поліпшення ділових, споживчих та VIP відносин

Багато заходів будуть пропонувати спонсорам особливі можливості, такі як ексклюзивні мережеві налаштування, VIP-прийоми або зустрічі з відомими людьми в галузі. Ви можете скористатися цими подіями, щоб зустрітися з ключовими клієнтами і зміцнити ділові відносини, особливо якщо у вас є план дій після завершення заходу.

Як додати спонсорство до вашого маркетингового плану

Спонсорство допомагає вашому бізнесу підвищити його авторитет, поліпшити імідж і підвищити престиж. Як і будь-яка форма маркетингу, вона повинна використовуватися стратегічно як спосіб досягнення ваших цільових клієнтів. При розробці маркетингового плану вивчайте події і причини, які хвилюють ваших ідеальних клієнтів. Залежно від вартості і охоплення різних спонсорських можливостей, ви можете виявити, що вони краще використовують ваш маркетинговий бюджет, ніж багато видів традиційної реклами.

Press «Like» and get the best posts on Facebook ↓

Чому ваш маркетинг-план повинен включати спонсортство
×
Press «Like» to read us on Facebook