Чим відрізняються люди, які схильні до довірливих відносин і ті, які не готові до такого і в усьому шукають підступ?

Привіт, дорогі читачі! Сьогодні я хочу вам розповісти про людей, які схильні до довірливих відносин і навпаки про тих, хто всім своїм виглядом дає зрозуміти, що він не може і не хоче вам довіряти. Напевно кожному хоча би раз доводилося стикатися і з тими, і з іншими людьми. Звичайно ж спілкуватися і будувати якісь плани легше з людьми, які і так вже довіряють вам, куди складніше з людьми, які ні в якому разі не готові і поступитися на один крок, показуючи цим, що між вами поки довірливих відносин немає і по суті навтрят, щоб були. Такі люди, другого типу, як правило не звикли впускати в своє близьке коло спілкування, та й не тільки, людей, які все таки у певні моменти викликають якісь сумніви або зовсім неприязнь. У відповідь відчувається взаємна неприязнь і небажання спілкуватися. А ось, що стосується людей першого типу, тобто тих, хто завжди з усіма перебуває в довірливих відносинах, то такі люди прям першими рвуться з вами про щось поговорити, поспілкуватися і дізнатися  про вас більше. Відповідно виходячи з того, що людина перша тягнеться до вас, то у вас виникає взаємна симпатія і я зараз зовсім не про кохання, а про просту приязнь один до одного. З такими людьми легше і простіше співпрацювати, адже не треба витрачати багато часу на те, щоб щось довести людині, щоб він не сумнівався у вас і ваших ідеях і проектах.

Також, що можна сказати про таких людей першого типу, то носки взуття або, наприклад, коліна будуть завжди спрямовані в бік співрозмовника або ця людина всім тулубом буде направлена до вас, оскільки йому приємно ваше спілкування і ви самі, йому комфортно з вами співпрацювати. Також завжди при спілкуванні з іншою людиною, щоб не бути нав’язливим і набридливим, звертайте увагу на дистанцію між вами. Якщо, наприклад, дистанція між вами досягає до 70 см, то це означає те, що людина, що сидить навпроти вас, знає норми етикету і не намагається нахабно і марно вторгнуться у ваш особистий простір.

Але буває і так, що людина, не намагаючись втручатися у ваш особистий простір, порушує правила етикету і сідає ближче. Це не завжди означає, що людина хоче зробити погане і порушити ваш спокій. Може він просто вас погано чує і, щоб не помилитися у відповіді він сідає ближче, щоб йому було добре чути. Тут вже варто і зі свого боку робити щось і якщо вам така дистанція між вами і співрозмовником не подобається і зовсім  вас не влаштовує, то постарайтеся говорити голосніше і взагалі завжди контролюйте свої жести, і гучність сказаних вами слів.

Взаєморозуміння завжди має йти з двох сторін, будь то начальник/підлеглий або між двома підлеглими або між двома начальниками. У будь-якому випадку перед вами така сама людина, як і ви. Просто в разі підлеглий / начальник хтось досяг більшого успіху на певному етапі свого життя. Пам’ятайте і про те, щоб уникнути неприємностей і надмірного натиску з боку співрозмовника, потрібно не напружуватися, а навпаки трошки розслабитися, щоб він зрозумів, що ви йому довіряєте. Завжди вмійте побудувати конструктивний діалог які б ситуації не траплялися. По суті ми повертаємося до теми компромісу і взаєморозуміння. А це в принципі нелегке завдання, але досить посильне для кожного, якщо двоє спробують не перетворювати конструктивний діалог з деякими недомовленостями в суцільну, нікому не потрібну сварку.

Press «Like» and get the best posts on Facebook ↓

Чим відрізняються люди, які схильні до довірливих відносин і ті, які не готові до такого і в усьому шукають підступ?
×
Press «Like» to read us on Facebook