Чим визначається потенціал бізнесу?

Ми часто судимо людей за їх зовнішнім виглядом для початку. А потім і за потенціалом, який вони мають або можуть мати. Говорити ж ми будемо не про людей, а про той же бізнес. І повірте, у нього теж або є потенціал, або його немає. Які ж є основні складові потенціалу бізнесу безпосередньо?

Що ж таке потенціал бізнесу взагалі? Напишу коротко, але досить ясно. Потенціал бізнесу – це те, від чого залежить сам бізнес. І ось надам вам кілька складових того самого потенціалу, про який ми вже почали говорити.

Перше – це бізнес ідея. Без ідеї нічого не створюється і не розвивається, правда? Так і тут, судити про безпосередній потенціал бізнесу можна виходячи з наявності бізнес ідеї. Оскільки вона є його основним джерелом.

Друге, про що ми теж вже неодноразово говорили – це бізнес-план. Добре, коли є ідея, але ще краще, коли ця ідея втілена в життя хоча б частково. Бізнес-план – це в нашому ракурсі ніщо інше, як практичне застосування тієї самої бізнес ідеї. Це вже якийсь продукт, який ми можемо сприймати більш реально, а не абстрактно, як раніше.

Третє – підприємець. До чого підприємець до потенціалу бізнесу? Таке питання, безумовно, може виникнути. Але підприємець є такою же самою ланкою в ланцюжку, як і бізнес-план або бізнес ідея. Тільки грає вже куди важливішу роль. Саме від знань, умінь і успіху підприємця залежить і потенціал бізнесу.

Не буду говорити, як деякі люблять, що є нездари і у них нічого не виходить. Вважаю, що таких, в принципі, немає. А на потенціал бізнесу підприємець може впливати своїми певними рисами характеру. Ось, наприклад, цілеспрямованість, рішучість і стійкість – це ті риси характеру, які відрізняють звичайного підприємця від успішного.

Четвертий пункт – продукт. Так само, як і від підприємця залежить втілення бізнес ідеї в життя, так і продукт, який упав в очі нашому підприємцю впливає на потенціал бізнесу. Потрібно, щоб все вище перераховане було тісно пов’язане з продуктом, який є одним з головних елементів бізнесу. І головне тут не так сама якість, як потреба аудиторії в ньому.

А що ви можете сказати про запаси? Ви думаєте, вони зовсім не потрібні? Якщо так, то тоді сильно помиляєтеся. Запаси хоч іноді й можуть негативно впливати на ефективність бізнесу, але все ж добре, коли вони є для так званої підстраховки. Або ж можуть виступати гарантом стабільних продажів. Для гарного потенціалу важливо знайти ту грань, яка і розділяє успіх і ефективність від краху. Знайдіть баланс.

Готівка – це наступне, що також впливає на потенціал бізнесу. Чим більше ви маєте грошей, тим більше потенціалу є у вашого бізнесу. Але і тут також потрібно знайти баланс, а не брати до уваги, що гроші вирішують абсолютно все.

Маркетинг – це, мабуть, одна з найголовніших складових. Якщо ви знаєте і вмієте все грамотно оформити і подати – то ви вже майже дійшли до успіху. За допомогою маркетингу ви впускаєте в свою справу свіжу енергію. А свіжа енергія – це і нові клієнти, і новий прибуток.

Восьмий пунктик пов’язаний з маркетингом дуже сильно. Він називається «продажі». Якщо вже сильно вдарилися, скажімо так, в маркетинг, то не забувайте про те, що в бізнесі потрібно продавати. Не варто чекати того моменту, коли хтось щось у вас купить.

Ціни і місце розташування теж грають не менш важливу роль. Ціни повинні визначатися з урахуванням того, щоб ви могли не тільки окупити витрати, але і отримати прибуток. Якщо у вас це не виходить – значить ваш бізнес поки що не має потенціалу. Не змагайтеся з конкурентами, хто швидше і дешево продасть. Взаємодійте більше з безпосередніми покупцями, споживачами продукту вашого бізнесу.

Чим визначається потенціал бізнесу?