Фортуна любить сміливих чи нудних?

Кому посміхається удача? Сміливим, скажете ви, але у мене є щось інше, ще один принцип побудови успішного бізнесу говорить нам про те, що «фортуна любить нудних». Оце так поворот! Багато з найуспішніших компаній вирішують завжди якісь немудрі проблеми і товчуться на чомусь насущному і при цьому всьому непогано заробляють ще з самого початку реалізації нової ідеї. Як це працює? Коли ви женетесь завжди за якимись новинками, то цілком можете не помічати, що ваша увага більше зосереджена на їхніх пошуках, але ніяк не на реалізації. Але зате, коли ви вирішуєте явні проблеми, які виникли тут і зараз, то більше розвиваєте свій бізнес.

Прикладом до цього питання може бути компанія SurveyMonkey. Вона з’явилася в 1990 роки. Платформа дана не була і не є якоюсь супер новою і підривною, але зазвичай щось підривне раніше «гасне». Так і тут ця платформа протрималася більше і виявилася більш живучою, ніж інші. Так з часом вартість самої компанії виросла до 2 мільйонів доларів.

А перші інвестиції в розмірі 100 мільйонів доларів компанія отримала тільки через 11 років після безпосереднього запуску. Це дуже довго, але все ж ідея виправдала себе і до того ж, іноді краще трохи почекати і отримати шикарний результат, ніж все відразу виявиться провальним. Ось чому тут спрацював принцип «фортуна любить нудних» і можна додати ще, що повільних і терплячих.

Наступна компанія, яка також підтверджує ефективність даного принципу, це Protolabs. Компанія почала свій стартап з виготовлення різноманітних деталей на замовлення і на вимогу покупців. Звучить не багатообіцяюче, але на сьогоднішній день ця компанія оцінюється приблизно в 1,2 мільярда доларів, а може і більше.

Далі Cvent компанія, яку вже оцінили в 1,65 мільярда доларів. Ця компанія далеко не відійшла від попередньої. Вона розробляє інструменти для управління заходами і підтримує один з відомих додатків для будівельного бізнесу.

Компанія Grasshopper і зовсім займається IP-телефонією. Але, крім того, що компанія заробила непоганий капітал, який становить 30 мільйонів доларів на рік, вона ще й зберегла свій бренд і привернула 150 тисяч клієнтів.

А ось фірма eClinicaWorks, яка була заснована ще в 1999 році, за допомогою такого принципу змогла витіснити іншу подібну компанію і стала однією з кращих на ринку. Коли компанія, яка змагалася з eClinicaWorks, хотіла заслужити авторитет дуже швидко і так само швидко просуватися по кар’єрних сходах, наша компанія вирішила вибрати «нудну» тактику і сконцентрувалася на вирішенні колишніх і насущних проблем. Цим самим і перемогла у такому суперництві.

Зараз дохід цієї компанії становить приблизно 320 мільйонів доларів на рік. До того ж, і забезпечити безліч людей роботою дана компанія теж змогла, оскільки в ній працює більше 4 тисяч чоловік. Їхня прибуткова робота з лікарняними даними вижила в боротьбі за першість і цим самим зберегла робочі місця тим, хто цього дійсно потребував. По суті, проблеми з пошуком роботи притаманні кожній країні, а тут таке везіння.

Також одна компанія, яка залучила до роботи 4 тисячі чоловік і приблизно 18 мільйонів самих клієнтів, вибрала ту ж тактику. Це компанія Zoho. На сьогоднішній день компанія має річний дохід в розмірі 300 мільйонів доларів. І знову ж плюс, тут працює велика кількість людей.

До слова, таких компаній, які вибрали щось нудне, але домоглися більшого успіху, є досить таки багато. Всіх навіть не перелічити. Але, можливо, їхні творці якраз таки і орієнтувалися один на одного. До того ж, якщо у багатьох компаній такий принцип роботи спрацював, то маємо надію, що комусь із вас, дорогі читачі, він стане в нагоді.

Фортуна любить сміливих чи нудних?