Трохи про ресторанний бізнес

Ресторанний бізнес – це теж бізнес. Тому пропоную вам поговорити про те, як реалізувати такий бізнес на самому початку. І як правильно розділити фінанси, щоб вистачило на все. Чому ця тема? Насправді багатьох бізнесменів-початківців найбільше цікавить питання ресторанного бізнесу. І вся справа не великого прибутку або, наприклад, швидкої окупності вкладених грошей.

Справа в тому, що за допомогою такого роду діяльності саме в сфері ресторанного бізнесу можна самовиразитися. Адже люди люблять поїсти, а значить полюблять і той заклад, де смачно нагодують і взагалі ту людину, яка створила такий чарівний заклад. Грубо кажучи, людям потрібно видовище і їжа, а вам слава. І не подумайте, я не засуджую. Просто кажу про це в хорошому сенсі слова.

Які ж можна дати загальні рекомендації з приводу вибору обладнання та інших так званих дизайнерських дрібниць? Про сам вибір обладнання написано вже дуже-дуже багато і на цьому акцентувати увагу в принципі не будемо. Але варто розповісти, як все зробити добре і в той же самий час трішечки економно. Якщо, звичайно, підтискає бюджет, для вас це буде особливо актуальним.

І перший момент – це опрацювання меню. По факту, немає ніякого стандартного набору обладнання для ресторанів. Для початку якраз таки вам потрібно якщо не створити цілісне меню, то хоча б уявити що ви взагалі будете готувати, і які страви будете представляти вашим відвідувачам, клієнтам. Уже, виходячи з цього моменту, ви можете напевно передбачити і навіть точно знати яке обладнання вам обов’язково потрібно закупити, а яке можна придбати з часом або ж взагалі не купувати.

Те ж саме стосується й інших моментів, які стосуються навіть оформлення ресторану. Ви повинні точно знати, що допоможе вам окупити витрачені гроші, а на чому можна для початку заощадити. Але все ж хочу зробити таке зауваження. Безліч початківців рестораторів просто на просто захоплюються питанням економії настільки, що більше покладаються на руки персоналу, ніж на побутову техніку.

Це теж неправильно, адже людина не робот і працює не тільки руками, але і розумом. Тому не варто заходити в такі крайнощі, щоб на замін більш дешевому міксеру віддавати перевагу і зовсім ручному. Я думаю, тут перелік всіх таких подробиць не потрібно вказувати. І так все повинно бути зрозумілим.

А тепер перейдемо до деталей. Щоб заощадити трохи, але в той же час організувати ресторанний бізнес на нормальному рівні потрібно ось на що звертати увагу:

Пропозиції про б / у устаткування. Ні, це не означає, що все погано. Іноді таке обладнання може бути краще, ніж нове. Та й служити воно теж може довше. До того ж, ніхто не говорить про те, що це назавжди. Як тільки ваш бізнес окупиться і принесе хороший капітал, ви можете оновити обладнання, якщо є потреба або навіть бажання. Чи згодні ви?

Не поспішайте скупити все і одразу. Пам’ятайте, що потрібно починати з малого і рухатися до великого. Я маю на увазі те, що з часом ви можете докуповувати необхідне обладнання в процесі роботи і цим самим трохи оновлювати меню. Ви ж теж радієте, коли у вашому улюбленому закладі з’являються якісь новинки?! Я так, і для мене завжди є приємним той момент, коли, наприклад, заклад, в якому не було ні одного десерту, нарешті може щось таке запропонувати. Я ласунка і для мене це важливо. Це банальний приклад, але працює ж.

– І останнє. Намагайтеся купувати все обладнання у тих компаній, які обіцяють вам постійний сервіс. Складно знайти такі, але можливо. Так ви створите собі комфорт. Оскільки при будь-якій поломці ви не шукаєте майстрів або просто місць, де можна все це замінити. Але що ви оберете: економію на початку і комфорт потім або ж навпаки?

Трохи про ресторанний бізнес