Тренди Instagramа у 2019-2020 роках

Вітаю, мої любі! Я так вважаю, що вам статті про Instagram заходять на ура і вже дуже сильно подобаються. І я можу зрозуміти, оскільки ця соціальна мережа на даний момент стала однією з найпопулярніших і розкручених. Якщо раніше ми всі зависали, так би мовити, «ВКонтакте», то зараз наша увага перейшла на іншу платформу. Тому я хочу також продовжити говорити про цю соціальну мережу. Сьогодні ми обговоримо тему трендів, які є популярними на 2019-2020 роки в Instagramі.

І якщо хтось з вас ще не встиг розкрутити свою сторінку так, як потрібно, то ці тренди якраз і допоможуть в цьому. Перший тренд і найцікавіший – це активне використання вертикальних відео. Ви ж знаєте, що соціальні мережі ніколи не стоять на місці, постояннно вдосконалюється, і відповідно і механізми використання відео теж змінюються. Відеоконтент, як любить багато хто по-розумному говорити, вже є лідером в гонці за увагу користувачів.

І тому на часовому проміжку 2019-2020 років вони не зовсім випадково, звичайно, визнані найпопулярнішими. Такі вертикальні відео найчастіше використовується в сторіс. Але також є вони популярними і поширеними в прямих трансляціях, наприклад, або на IGTV. Для того, щоб у вас не виникало серйозних проблем з використанням вертикальних відео, потрібно знімати їх на телефон або ж перевертати камеру вертикально. Трохи незручно буває, але все ж, якщо хочете хочете йти в ногу з часом і відповідати всім трендам, то потрудіться і в цьому питанні.

Якщо вам необхідно обрізати відео або порізати його на фрагменти, то можете скористатися кількома спеціальними додатками. Такими, як Inshot або Storeo. Вони вважаються одними з кращих. Але, якщо ви знайдете щось для себе особисто теж непогане, то можете порадити й іншим, і нам теж.

Другий тренд і не менш поширений – це використання масок в історії. Ви давно вже могли помітити, що кожен день хтось використовує якусь маску і це забавно. Сьогодні ж використовуючи власні маски, ви можете вивести свій профіль на інший рівень, оскільки якщо ви самі навчилися, як правильно їх зробити, то до вас будуть звертатися, щоб ви допомогли у створенні свого чогось цікавенького. Це можна зробити навіть, як свій бізнес такий маленький, але прибутковий. А, по-друге, ваші маски стануть поширеними в усьому світі і це теж дуже добре і приємно.

Ще один тренд – це створення інформаційних приводів і спеціальних фотозон в режимі оффлайн. Всі компанії поки не можуть виділити на це оновлення великі рекламні бюджети, але вже знайшли альтернативний вихід. Це якраз створення красивих зон для пам’ятних фото в Instagram. Це, наприклад, Color Factory або фотозона Magic Splash. Таким чином, створюючи ось ці найцікавіші фотозони в своїх магазинах, офісах, компанії стимулюється появу користувацького контенту і виникає ефект так званого сарафанного радіо. Що в загальному й підвищує престиж компанії і працює в плюс, як і хотілося б, як і задумано.

Останній тренд 2019-2020 року – це розміщення реклами за допомогою мікроінфлюенсера. Хто такий інфлюенсер і чим він займається ми поговоримо трохи пізніше, а сьогодні ж все таки мова про цей тренд розміщення реклами. Ось такі реклами користуються великим попитом, адже багато брендів теж переходять до співпраці з мікроблогером, оскільки аудиторія цих людей є більш чистою. А також співпраця з інфлюенсерами є все таки активною в плані взаємодії з брендами, які вам допоможуть вивести свою сторінку в Instagramе на новий рівень. Але якщо ви знаєте ще якісь там цікаві тренди – діліться з нами такою інформацією.

Тренди Instagramа у 2019-2020 роках