Тренди 2019-2020 років при створенні презентацій

Самопрезентація, презентація одного продукту або ж цілого бізнесу є важливою частиною при публічному виступі. Усі звикли вже до такого виду подачі інформації, і ні для кого не стане великою проблемою створення такого інфопродукту. Але як же тоді виділитися з тієї самої великої маси, щоб не падати в халепу при подачі важливої ​​інформації? Може поговоримо про тренди, які є дуже актуальними у 2019-2020 році, але є велика ймовірність, що ці тренди будуть актуальними і потім.

Перший дуже поширений ефект – це скролл. Все пов’язано з тим, що люди часто працюють з довгими сайтами і прокручують інформацію від низу до верху і навпаки. Звикли це робити до такої міри, що скролл-ефект став дуже популярним у творах презентацій на публічний виступ. Щоб домогтися кращого ефекту, спочатку можна вивести картинку на весь слайд з великим текстом і кількома напівпрозорими іконками. Далі чергуйте слайди з кольоровими заливаннями, графіками і схемку. До того ж, можна додати і переходи між слайдами. Кращим для цього є перехід «зрушення».

Другий тренд – це не велика кількість графіків, а інфографіка. Наш мозок пристосований до того, що ми краще сприймаємо швидше якусь візуальну інформацію разом з текстом. Тому, щоб аудиторія змогла сприйняти все набагато швидше, потрібно скористатися інфографікою.

Ще однією розповсюдженою трендовою методикою створення презентацій є використання повітряного дизайну. Тут приваблює не тільки лаконічність і простота, а й холод усіх фільтрів. Легкість, простота і асиметрія – це те, що кожен шукав для ідеального створення інформаційного і візуального продукту. Завдяки такому фону ми знаходимося ніби поза гравітацією, а значить, що і відчуваємо себе більш спокійним. Відчуття футуристичності, безумовно, є властивим. Подібний ефект є дуже популярним в програмці «Prezi».

Увагу варто звернути на те, що такий тренд в непомірних кількостях тільки зіпсує весь дизайн. Якщо цей фон буде повторюватиметься на декількох слайдах одночасно, то це буде, по-перше, нудно, а по-друге, додасть вашому виступу все більшої монотонності і зайвого спокою. У той час, як вам потрібно виступити активно і енергійно.

Ще одним трендом у створенні презентацій для публічного виступу є використання яскравих і барвистих кольорів. Прийшов час відійти від строгих і сумовитих дизайнів та звернутися до нових брендів. Набагато складніше скопіювати чиюсь презентацію, якщо компанія має по-справжньому власний стиль і цим самим може запам’ятатися. Щоб не було зайвої яскравості – чергуйте колір і аскетичність, простоту і барвистість.

Дуже ефективним є також монохром. Якщо дуже ефективним у 2019 році був тільки контраст, то зараз до нових трендів додався ще й монохром, який дуже плавно переходить в ефект 3D. Він є дуже прикольним, оскільки встановлює масштаб різні фігури, а значить, і набагато краще сприймається глядачем.

Соціальна взаємодія – це теж тренд, який тільки почав розповсюджуватися, але в наступних роках він набере обертів обов’язково. Щоб задіяти цей ефект, можна біля картинки нового товару додавати іконку лайка. Так аудиторія сприймає всю інформацію позитивніше і думає, що їхня думка є дуже важливою. По факту, так воно і є.

Не забуваємо також надавати ефект справжнього життя. Нікому вже не цікаво дивитися на вигадану історію і якісь вигадки. Справжня реальне життя знаходить більше відгуків, ніж те, що ви нафантазували.

Загалом, про всі тренди ми трошки розповіли. Можете тепер скористатися цими трендами і знайти той, який стане для вас паличкою-виручалочкою на всі випадки життя, як то кажуть. А в новому 2021 року чекаємо ще чогось новенького і ексклюзивного.

Тренди 2019-2020 років при створенні презентацій