Типажі співробітників, яких слід уникати

У попередній статті ми писали про професійне вигорання. І мені якось прийшла в голову думка про те, що провокувати професійне вигорання можете не тільки ви самі. Це можуть робити люди, які з вами працюють. Так давайте ж розглянемо кілька типажів співробітників, щоб знати від кого, напевно, варто чекати проблем.

Перший тип працівників – сирени. Їх особливість в тому, що вони здатні вас дуже швидко зачарувати. Вони швидко привертають вашу увагу до себе і відразу ж відволікають від справ. Саме вони і є першим провокатором професійного вигорання, адже заважають на чомусь зосередитися. Єдине, що можна порадити – ретельніше вибирати співробітників, якщо така можливість є, і не потрапляти під їх чари.

Другий тип – кози. Це дуже харизматичні люди, які подобаються всім і відразу. Плюсом цього типу є те, що вони везучі й завжди справляють гарне враження на людей. Проте, є і багато недоліків. Ось, наприклад, такі люди дуже хвалькуваті й іноді схильні перебільшувати свої можливості і досягнення. Вони можуть маніпулювати іншими людьми заради своєї вигоди і при першій же можливості кинуть вас.

Слони. Це той типаж працівника, який ніколи нічого не забуде. У деякі моменти це добре. Але іноді вони можуть зіграти з вами злий жарт, адже пригадають всі минулі помилки і помстяться. Вони невпинно нагадуватимуть про те, що ви не зробили або що ви зробили якось не так. Це і призводить в першу чергу до емоційного, а потім і до професійного вигорання.

Ненависники дуже схожі зі слонами. Але ось ті можуть ще хоч трохи зменшити свій запал, а цей типаж співробітників ніколи свого не упустить. Такі люди завжди хочуть бути тільки на вершині. І якщо ця вершина для них поки що недосяжна, то вони почнуть вас хейтити, щоб домогтися свого у кінцевому підсумку. Якщо для вас поведінка цих людей буде служити мотивацією, то можна спробувати попрацювати з ними. Але знову ж, якщо ви не витримаєте їхнього напору, то вже точно вигорите емоційно.

Нарциси хоч і самолюбні, але все ж є дуже талановитими людьми. Якщо ви зможете боротися з їхньою занадто великою зайнятістю через велику любов до себе, то працювати можна. Ну а в інших же випадках потрібно уникати таких людей, адже всі сили й енергію ви будете вкладати в те, щоб їм догодити.

Ще один тип співробітників, якого краще уникати – месники. Тут назва говорить сама за себе. Месники – це люди, які повністю протилежні нашому типу. Це і стає відповідно для нас великою небезпекою. Проте, якщо ми навчимося контролювати собою, то месників можна використовувати у цілях зміни себе. У такому випадку ваш противник може стати вашим порадником. Використовуйте цю людину, як дзеркало, проектуйте на нього свої плани і побачите, як робити не варто. Такий типаж вам допоможе краще пізнати себе і в деякій мірі призведе до приємних змін.

Співробітники-воїни. Вони завжди прагнуть конфлікту. Іноді вони здатні домогтися багато чого своєю завзятістю. Але в більшості випадків вони тільки перемагають без правильної мети. Виходить така собі марна трата часу. Через це раджу таких людей тримати на відстані.

Восьмий тип – це любителі задоволень. Це справжнісінькі тусовщики, ледарі. На них ви ніколи не зможете покластися. Такі люди, як вітер. Сьогодні вони тут, завтра вони там. І не зрозуміло, чого від них можна взагалі очікувати. До того ж, такі люди дуже легковажні і не мають великого терпіння. При першій же невдачі вони все кинуть і підуть по своїх справах.

Чорні кішки. Названо цей тип так, адже як у прислів’ї про чорних кішок приносить тільки негатив у компанію. Я, звичайно, з цим не згодна. Я б назвала швидше за все цих людей занадто депресивними. З ними складно працювати, адже вони завжди у поганому настрої і здатні висмоктати з тебе всі сили і енергію. А ми знаємо вже, до чого це все призведе.

Ну а останній типаж частіше зустрічається у компаньйонів. Це типаж «жирні коти». Ці люди приходять несподівано і з пафосом. Вони всюди смітять грошима і завжди готові допомогти вам матеріально. Але не потрібно забувати про те, що зазвичай вони дають порожні обіцянки і гроші – це єдине, що вони вам можуть запропонувати. Ніколи не знаєш, якого підступу слід чекати потім.

Типажі співробітників, яких слід уникати