Табу дружби або чому не можна на роботу брати друзів або родичів?

Поговоримо про родичів? В одній зі статей ми писали, що якщо ви хочете зберегти дружні відносини, то не потрібно працювати разом зі своїм кращим другом. Що за маячня? – така реакція, можливо, буде у більшості. Але я поясню вам, чому не варто брати на роботу своїх родичів або друзів.

Беручи на роботу когось зі свого близького кола спілкування, ми не тільки намагаємося допомогти людині, але і чекаємо від неї підтримки і єдності думки. Але, зіткнувшись з цим, ви зрозумієте, що не завжди близька людина – це гарантія вашого вибору і набір різних компетентностей.

Якщо взяли на роботу друга, подругу або когось із родичів, то можете назавжди забути про субординацію. Ви очікуєте, звичайно, якогось неформального спілкування, але впевнені, що все може обмежитися банальним підмигуванням. Але в реальності все з точністю до навпаки. Не всі можуть з легкістю перейти з неформальної розмови на ділову мову. І тут не так уже й важливо, що вам скажуть не «ви», а «ти», як невпевненість в тому, що людина не здасть вас з потрохами, коли для цього буде можливість.

Робимо висновок: близьких людей або краще не брати на роботу взагалі або заздалегідь обговорювати всі нюанси і після цього й робити рішучий крок.

Наступне – обговорення роботи, яке завжди триває навіть під час дружніх зустрічей з іншими спільними друзями. Ви очікуєте, що, прийнявши на роботу когось з близького кола спілкування, ви будете командою однодумців, яка завжди злагоджено працює. І це нормальне очікування і бажання. Але є одне «але». Ви ніколи не зможете нормально відпочити під час відпустки і переключитися з роботи на щось інше, адже вам вічно нагадуватимуть про роботу.

Начебто, крім цього, немає більше нічого спільного. Це майже те ж саме, що і однокласники говорять завжди тільки про школу, адже їх більше нічого не пов’язує. В такому форматі це прийнятно, але не для відносин «друг – начальник» або «друг – співробітник».

Третє і воно має найбільшу підставу – невдоволення в першу чергу може виникнути по відношенню до вашого друга. Ви сподівалися, що привели до компанії справжнього професіонала своєї справи і просто відмінну людину. Але є і реальність: людина вічно косячить, спізнюється, не справляється з усіма посадовими обов’язками і просто вас підводить. Таке неминуче, адже друг відчуває вашу слабину і грає на цьому.

Висновок з цього ось такий: перш, ніж взяти на роботу таку людину або порекомендувати – подумайте двічі, чи захочете ви відповідати за всі його вчинки або проступки, скажімо так. І подумайте, чи зможете після такого нормально спілкуватися далі, чи ця людина просто впала у ваших очах.

Ще один момент – можете відкрити в людині те, що вас кине в шок або просто виявиться неприємним. Це той випадок, коли людина просто прикрашала всі свої досягнення, вміння та знання. Благо, якщо друг визнає свою провину і готовий всьому навчитися, але осад все ж залишився. Якщо ж людина навіть визнавати не хоче, то ви навіть не зможете її по нормальному звільнити, оскільки в своїх же очах ви будете жахливою людиною. Якщо раніше ви виступали в ролі рятівника, то тепер станете ворогом номер один.

Висновок: тільки ви в праві зробити вибір в ту чи іншу сторону. Якщо таке і трапилося, то ви можете звільнити людину і стати найгіршим на світі або ж створити вигляд, що нічого не сталося, тягти на собі цей важкий вантаж і починати вже тихо ненавидіти того, хто раніше був другом.

Я думаю, що досить доступно і чітко вам, дорогі читачі, пояснила, чому не варто брати на роботу кого-небудь з близького кола спілкування. Ви можете прислухатися до моїх порад і зберегти все ж вашу дружбу, але можете і ризикнути і вічно бути на сторожі з приводу того, як все це обернеться для вас всіх.

Табу дружби або чому не можна на роботу брати друзів або родичів?