Сценарії, при яких ліди не працюють

Практично кожна компанія очікує від інтернет-реклами великого успіху. І всі вважають, що чим більше лідів, тим краще. Але добре не означає багато. Добре – це коли мало, але якісно. І ось кілька ситуацій або навіть сценаріїв, коли багато рівнозначне слову «погано» або словосполученню «частково погано».

Ми почали говорити про ліди – маленькі короткі змісти, в яких, по суті, і описується все найважливіше і головне. Лід – це, можна сказати, що короткий опис усієї подальшої статті. Так ось, коли цих лідів аж надто багато, ваша компанія не розвивається, а тільки захаращується всім непотрібним. Колись показували фільм, вже не пам’ятаю, як він називається, але саме він дуже добре описує даний сценарій.

У цьому фільмі був персонаж, який може виконати будь-яке бажання. Одна пара йому загадала щасливо прожити разом і померти в один день. Ця ілюзорна мрія кожного з нас не завжди виконується. Але чарівник – назвемо так того самого персонажа, вирішив виконати бажання пари з мінімальною витратою енергії та ресурсів. І під час весілля цієї самої пари він взяв і підірвав лімузин. І посперечатися, по суті, немає з чим, оскільки бажання виконано.

До чого ж все це веде? А до того, що потрібно знати, як формулювати бажання, оскільки неправильне формулювання думок приводить до найгіршого сценарію. І перед тим, як хотіти створити і мати багато лідів, подумайте, яку роль вони виконуватимуть і який від них буде результат. Зважайте на те, що компанія повинна встигати обробити всі ліди. І не просто так, для галочки, а якісно.

Про другий сценарії ми вже трохи почали говорити, але якщо про нього розповісти більш докладно, то це та ситуація, коли лідів багато, але вони без мети. Такими часто виступають гарячі заявки, які в ході обробки перетворюються у продажі. Ну а де ж початкова мета і призначення? Ще це той варіант, коли ліди надходять з нецільових регіонів. Ось дзвонить вам клієнт з іншого регіону, а потім виявляється, що вам взагалі незручно саме туди доставляти товар. Відтепер такі ліди вважаються теж нецільовими. Крім того, ліди по товарах, яких немає і ліди, які не здатні якісно обробити відділ продажів, також є такими.

Яке ж рішення прийняти? А все досить таки легко і просто. Потрібно знаходити всі проблеми, які встигли привести до нецільових лідів і намагатися їх виправити або взагалі від них позбутися. І запам’ятайте одну важливу річ – використання нецільових лідів – це надбавка заробітку конкурентам і відповідно й перехід потенційних клієнтів до конкурентів.

І, мабуть, останній сценарій – ліди, які не схожі взагалі на ліди. На відміну від попереднього сценарію, цей відрізняється тим, що ще з самого початку йде заплутування клієнтів. Причина у тому, що оператор довго спілкується з клієнтом по справі. І клієнт у захваті від того, що йому все вийшло організувати і знайти потрібний варіант. Але потім виявляється, що продажі взагалі не ростуть. Це може означати лише те, що потрібно формувати правильні очікування у клієнтів і надавати всю інформацію про те, які послуги ви надаєте і що у ваших силах зробити.

Щоб подібні ліди, які не є, по суті, лідами, не сприяли висмоктування часу і грошей з компанії, потрібно синхронізувати бажання з можливостями. А також – прорахувати все навантаження, щоб при цьому не втрачалася якість. До слова, не завадить і запис, і аналіз звернень клієнтів. Так з легкістю можна відрізнити нові заявки від давно забутих або тих, над якими ви вже почали працювати.

Сценарії, при яких ліди не працюють