«Спочатку рішення, потім гроші» – про що йде мова?

Пропоную продовжити говорити про різноманітні компанії і про те, як же вони домоглися успіхів, які головні принципи роботи вибирали і так далі. Так ось багато підприємців все таки домоглися успіху, не дивлячись на те, що в них було дуже мало грошей або взагалі, капітал бажав бути кращим. Якщо хтось зміг з одного долара заробити 100, то і ви зможете, головне ж, щоб нові ідеї приходили в голову, а ще варіант легше – почитайте про роботу різноманітних компаній і виберітьете, що вам найбільше до душі.

Настільки важливим завжди є і буде рішення. Так один з підприємців вибрав саме таку тактику. Він користується нею і зараз й може бути додає щось нове. Але, щоб домогтися хоч якогось успіху він говорив про те, що «спочатку рішення, потім гроші». По цьому принципу він і працював. Бен Честнат ще у 2000 році керував студією дизайну-консалтингу. За час роботи там він зрозумів, що багатьох цікавить питання власної розсилки по емейлу. Але так виявилося, що генеральний директор Бен ці розсилки і зовсім не міг терпіти. Так він вирішив спростити завдання і створив спеціальний інструмент, який би допоміг розв’язати дану проблему.

Так з’явилася компанія MailChimp. Тоді це було не настільки значимо по грошах, але ось на сьогоднішній день вже вона оцінюється в цілих 400 мільйонів доларів. Ви уявіть собі, що створювалося все, щоб спростити завдання, але ніяк не з метою великого заробітку. У підсумку результат очевидний і він дуже чітко описує той принцип, який вибрав генеральний директор на самому початку. Спочатку надходять в хід рішення, а за ними прибудуть і гроші.

По факту вам не потрібні якісь інвестиції для запуску чогось нового в чомусь вже існуючому, вам потрібно тільки зважитися на крок, який раніше не могли навіть і передбачити. Тим більше, якщо ви можете допомогти своєму клієнтові вирішити якусь проблему і взяти за це хоча б трохи грошей – це вже плюс. І за цим принципом є кілька шляхів. Перший – це автоматизація робочого процесу. Дуже відмінний шлях, адже іноді вам не потрібно наймати на роботу сотні людей, щоб компанія працювала в злагодженому режимі. Когось ви можете замінити комп’ютером і так далі.

Другий шлях – капіталозберігаючий продукт. Це якраз той випадок, коли ви знаєте, що це заробляння грошей вас цікавить найменше, але, тим не менше, навіть якщо воно буде функціонувати – це буде вже приносити якісь гроші, які, можливо, знадобляться ще колись. І третій шлях – це рішення чогось старого за допомогою впровадження чогось нового. Дуже цей шлях схожий з першим, але ось він має на увазі той етап, коли бізнес перестав приносити гроші, але ви все ж стоїте на місці і не хочете виходити із зони комфорту, так би мовити. Іноді вам потрібно щось поміняти, щоб компанія оптимізувалася і працювала краще і, звичайно, щоб бізнес приносив гроші.

Ще подібним прикладом є Лінда Вайнман, яка також скористалася цим принципом. Коли в кінці 90-х вона викладала веб-дизайн, то зрозуміла, що учні майже не цікавляться книгами, вони зовсім вважають їх нудними. Тому рішення у Лінди було відмінне. Вона вирішила створити електронну бібліотеку, яка розрослася до великих розмірів. У результаті таким проектом зацікавився Linkedin і оцінили це все вони у 1,5 мільярда доларів. Здавалося б така проста ідея, але скільки користі вона принесла людству і грошей викладачеві Лінде Вайтман. Кожен, по суті, отримав те, що потребував і це є великим плюсом. Спробуйте, може, вашому бізнесу теж потрібен такий чудовий принцип.

«Спочатку рішення, потім гроші» – про що йде мова?