«Скупий маркетинг» – на чому потрібно економити?

Дорогі читачі, сподіваюся, попередні теми вам припали до душі, а тому я пропоную продовжити далі говорити про них. І давайте ж розглянемо ще кілька дієвих принципів, які допоможуть досягти успіху в бізнесі. Як ви помітили, ми частенько наводимо приклади деяких компаній або просто успішних особистостей, які скористалися ними і заробили хороший капітал.

Наступний принцип, який вас обов’язково приведе до успіху і збільшення капіталу має назву «скупий маркетинг». Він, можливо сподобається всім, але спробувати все ж варто. Може саме він підійде найбільше. Та й саме слово «скупий» тут дуже загальне.

Так ось ближче до «скупого маркетингу». Йдеться тут про те, що по факту не потрібно витрачати великі гроші на якісь дизайни і оформлення, якщо сама основа жахливо кульгає, так би мовити. Уже краще вкласти більше грошей в основу, а дизайн і оформлення завжди можна змінити або просто вдосконалити. З основою це буде складніше зробити, оскільки вам знадобиться повністю поміняти свій бізнес і його ідею. Тому, якщо вже й хочете, щоб все було чітко і по типу «як з голочки», то економити потрібно на чомусь тимчасовому та мінливому. Це більше стосується якихось нових проектів, стартапів, адже якщо у вас вже є якийсь бізнес, то інший напрямок тільки принесе якусь новинку.

Що ж тут можна привести в приклад? А ось це буде компанія ButcherBox. Саме ця компанія, не дивлячись на кризу і проблеми ринку, домоглася великого успіху і змогла заробити за тиждень мільйон доларів, на хвилиночку. І це мова йде тільки про один тиждень. Компанії вдалося заробити такі гроші за один тиждень за рахунок того, що вони відкидали різного роду рекламу і більше орієнтувалися на міцних та ефективних відносинах з уже сформованими лідерами в сфері бізнесу.

Ви скажите, що це дуже хитро, але, як на мене, то це просто дуже хороша стратегія, якої безліч чомусь боїться і даремно. Легше, звичайно ж, викинути гроші на вітер, так би мовити, і замовити ту саму рекламу, але такими способами користуються всі, а значить і ефективності буде менше. Будьте готові до виправданого ризику та успіх явно не буде ховатися від вас.

Ще одним прикладом в цьому питанні буде компанія Cards Against Humanity. Тут будьте дуже уважними. За допомогою такого принципу дана компанія за перший рік на ринку змогла заробити 12 мільйонів доларів. Це виходить менше, ніж заробила попередня компанія, але результат теж помітний. До слова, ця компанія крім заробленого непоганого капіталу підтримала розвиток свого власного бренду. І знаєте як? А все за допомогою спритних рекламних трюків на кшталт продажів різноманітних, знищень полотен Пікассо. Така реклама, звичайно ж, вимагає багато вкладень, але у компанії був гарний початок для того, щоб далі розвивати бізнес і власний бренд, який, по суті, буде приносити гроші вже стабільно.

На такий вид маркетингу мало хто звертає увагу і дуже даремно. Компанії, про які ми писали вище, тому є прикладом. Вони змогли не те, щоб обдурити інших, а просто скористалися тими можливостями і способами, які безліч просто ігнорує. У таких компаній можна багато чому навчитися і ви можете взяти з їхнього досвіду багато чого корисного, але пам’ятайте, що тільки ви вирішуєте: ризикувати або ж залишити все на такому етапі, на якому воно є. І пам’ятайте, якщо спочатку такий принцип вам не сподобався – це не означає, що не потрібно пробувати. Краще зробити і знати що до чого, ніж шкодувати, що не скористався чудовою нагодою.

«Скупий маркетинг» – на чому потрібно економити?