Самореклама як синонім самопросування

Як говорив польський поет, філософ і автор афоризмів Станіслав Єжи Лец: «Творіть про себе міфи. Боги починали теж так! »

Імператив, що хороше реклами не потребує, сьогодні суперечить стратегії успіху сучасного бізнесу. Самою невдячною установкою для людини буде заклик бути «як усі». Це просто знищує людину як особистість, віддаляє його від успіху в просуванні до поставлених цілей. Ми живемо в море шумовий інформації, і якщо не навчимося підніматися на гребінь хвилі, то так і будемо бовтатися простим планктоном.

Хочемо ми цього чи ні, але самореклама перетворилася в частину обов’язкового кар’єрного менеджменту. Той, хто похвалить себе краще всіх, той і отримає найбільш ласий шматочок. Тому що саму роботу ще треба вміти показати, адже твоя діяльність не завжди говорить голосніше, ніж проголошення успіху.

І пора забути про незручності або скромності при саморекламі. У будь-якому випадку, в душі у нас завжди присутня жага визнання свого таланту. Хоча, звичайно, хочеться зберегти і добрі відносини з колегами і друзями. Спробуємо знайти золоту середину.

Для цього вибудуємо наступний ланцюжок дій:

Усвідомте справжню цінність самореклами. Позиціонуючи себе як зірки, ви маєте всі шанси перехопити хорошу роботу або цікаві завдання. До того ж, знаючи, що ви дійсно можете принести максимальну користь в будь-якої даній сфері, то роблячи саме цю роботу, ви перетворюєте її вже не в особистий інтерес, а приносите користь всьому колективу і спільній справі.

Перейдіть від слів до справи, зосередившись на конкретних навичках та уміннях, а не на розмовах про них. Вам необхідно будемо продемонструвати саме ті якості, які зможуть виділити вас, зробити помітним в вашому оточенні. Якщо ви творча особистість, то станьте самої творчої, якщо ви добре пишіть і у вас купа читачів вашого блогу в соціальних мережах, то вам ніхто не зможе заперечити, що ви є голослівними. Ну і звичайно набагато краще буде, якщо експертом вас назвуть інші, а не ви самі будете кричати про це на кожному розі.

Підтвердіть свій позитивний досвід випадками з життя. Наочність ще ніколи не псувала процес презентації самого себе. Треба вміти зацікавити оточуючих, змусити їх співпереживати події разом з вами. Тоді і їх враження про вас стає більш глибоким і насиченим, перетворюючись в цільну картину вашого образу чудового фахівця. І якщо вам це вдасться зробити природно і ненав’язливо, то це буде найкращим визнанням вашої майстерності самореклами.

Завжди високо оцінюйте визнання вашої праці іншими. Чи не принижуйте вашу роботу, її значення для колективу.

Але ніколи не забувайте, що ви не один в цьому грішному світі. Тому, навіть саморекламіруя себе, вмійте поєднати реклами зі скромністю. Треба враховувати, що ваші досягнення практично завжди викликають у колег і знайомих почуття заздрості і власної неадекватності. Тому не будьте егоїстичні і самодостатні, просувайте і хваліть колег і друзів навіть за маленький їх успіх. Це повернеться вам сторицею. Віддаючи належне тим, хто допоміг вам на вашому шляху, завжди залишайтеся самим собою.

Пам’ятайте, що головне в саморекламі – уникнути двох крайнощів: або стати самовдоволеним хамом, або бути скромним невдахою!

Успіхів у пошуках золотої середини!

Самореклама як синонім самопросування