Роль особистісних якостей в успішному наймі та управлінні персоналом

Одним з найважливіших факторів при наймі нового співробітника є особистісні якості людини. Чому, запитаєте ви? Та тому, що всі люди абсолютно різні і неможливо, щоб одна і та ж робота однаково підійшла всім.

Багато керівників не звертають уваги на особистісні якості людини при прийомі на роботу. Вони вважають, що головне – це професійні здібності нового співробітника. А потім ми маємо ситуацію, коли через місяць роботи з невідомих причин йде новий співробітник. Тоді-то і доводиться починати переосмислювати всю систему найму, щоб створити міцну і надійну команду професіоналів. Та й в існуючій команді неможливо створити гарну робочу атмосферу, не знаючи якостей своїх співробітників.

Більшість успішних західних компаній давно практикують тестування кандидатів на вакантну посаду. Це допомагає їм краще пізнати характер людини і визначити, якого роду діяльність краще йому підійде.

У цій статті ми розглянемо основні причини, через які слід враховувати особистісні якості кандидата при прийомі на роботу і в управлінні командою.

Особистісні якості на етапі найму нового співробітника

Визначити, який людина вам необхідний неможливо без урахування особистісних якостей.

Ще при складанні вакансії керівник повинен чітко для себе намалювати портрет майбутнього співробітника. Зробити це просто неможливо без урахування особистісних якостей людини, адже вони мають прямий вплив на ефективність роботи.

З метою визначення особистих якостей кандидата потрібно підготувати тести. За результатами тестування ви переконаєтеся, чи володіє людина необхідними якостями і чи зможе вона гармонійно влитися у ваш колектив.

Особистісні якості показують, як кандидат буде виконувати свою роботу

Беручи в свою команду нового співробітника, кожен керівник розраховує на хороші результати. Але, бувають випадки, коли навіть кандидат з відмінним резюме і досвідом роботи не показує очікувані результати.

Можливо, у нового співробітника недостатньо саме тих якостей, які необхідні для виконання поставлених завдань.

Підсумком такої ситуації є черговий пошук співробітника.

Роль особистісних якостей у внутрішніх переміщеннях співробітників

У кожній компанії та організації існують внутрішні переміщення кадрів. У більшості випадків мова йде про підвищення. І не поодинокі ситуації, коли людина, успішно пропрацювавши в компанії на одному робочому місці, при підвищенні починає показувати абсолютно протилежний результат.

І це не дивно, адже не всі ми від природи керівники. Для цієї посади людина повинна володіти певним багажем якостей, властивих начальнику.

Тому, в компаніях, де керівник не надає потрібного значення особистісним якостям співробітників, дуже часто з’являються проблеми в переміщенні кадрів. Через це знижується продуктивність роботи персоналу.

Особистісні якості в управлінні командою

Знання особистісних якостей співробітників допомагають уникнути непорозумінь. Адже дуже часто, не володіючи даними про особистісні якості співробітника, керівник може дати йому непосильне завдання.

Наприклад, у вас є чудовий професійний співробітник. Ви даєте йому завдання виступити на прес-конференції. Але, ваш співробітник не є хорошим оратором, оскільки не вміє виступати на публіці. У такій ситуації керівник ризикує просто напросто втратити хорошого фахівця.

Press «Like» and get the best posts on Facebook ↓

Роль особистісних якостей в успішному наймі та управлінні персоналом
×
Press «Like» to read us on Facebook