Реклама, як бізнес: її плюси і мінуси

Будь-яку рекламу ніхто не любить і це не буде ні для кого великою новиною і якимось відкриттям. Але чи є в рекламі щось, що досить таки корисне і інформативне ?! Багато хто стверджує, що немає, адже реклама – це ще один спосіб того, як же легко заробити на інших людях. І в цьому є нотка правди, адже часто вам доводиться вибирати між тим, дивитися фільм або мультфільм, якусь телепрограму з рекламою або ж оформити підписку за невелику суму і відвикнути від частих перерв.

Більшість спочатку вибирає перегляд фільмів та інших програм з рекламою, але є досить велика кількість і тих, кому дуже сильно набридли ці короткі ролики, які переривають щось на найважливішому моменті і вони вирішують оформити платну підписку. Тим самим заохочують й інших до цього. Але ж якщо подумати логічно, то ми заслуговуємо на те, щоб дивитися все в нормальному режимі і без якихось додаткових плат.

Всі ми хочемо того «добра», про який вище написали, але при цьому всьому самі створюємо цю рекламу. Так чомусь більшість в рекламі привертає майданний гумор, сексуальність масового користувача мережі «Інтернет», а також якась девіантна поведінка інших людей і навіть насильство. Ось навіть багато хто з нас, швидше за все увагу зверне на те, як двоє однокласниць били дівчинку молодшу за них, ніж на те, що виходить нова книга якогось нового і маловідомого автора. Чи не так? Скажіть, що я ще не права?!

Але на це теж є пояснення і вчені з цього приводу кажуть, що підглядати за неприємними реаліями чужого життя закладено в кожній людині, адже це еволюційний механізм. До того ж, саме цей механізм і допомагає визначити кожній особистості, кожному індивіду, що так робити не треба. І повірте, це стосується не тільки дітей, яких ви вчите і виховуєте, але і вас самих.

Робимо висновок, що у показу реклами є дві сторони медалі, як і в будь-якій іншій справі, якщо так можна сказати. Адже, дивлячись на бійку двох дівчаток або щось ще, ми для себе розуміємо, що самі б на таке не пішли, а значить ми формуємо себе, як особистість. Це все нам потрібно і навіть корисно для виживання в цілому. Поки наочно щось не побачимо, то не зможемо буквально судити в хорошому сенсі про що-небудь.

Але варто також говорити про те, що у рекламщиків є багато прогалин в їх роботі. Це, звичайно, добре, що є приклади для наслідування або ж навпаки, але тим не менше бачимо, що рекламщики більше орієнтуються на чуттєву сторону всього людства. Вони намагаються якось нас зачепити і викликати співчуття. Важливим зауваженням і мінусом всієї реклами, як частини бізнесу, можу назвати те, що творці реклами масово звертають увагу на деякі наукові дослідження чисто формально і символічно, не перевіряючи тих чи інших гіпотез.

Це добре, що нас інформують про щось нове, але гірше стає тоді, коли нас обманюють. Наприклад, вчені тільки почали своє дослідження, а в рекламних постах вже йдеться давно про те, що всі експерименти вже закінчені. Таким способом нас вводять тільки в оману. А відповідно якість самої реклами падає і її сприйняття вже відбувається в спотвореному вигляді. Було б по-іншому – ми б давно жили в більш гармонійній цифровій системі.

У рекламному бізнесі, як ми вище згадували, є дві сторони і кожна нам знайома, а також є люди, які потребують цієї реклами, адже їх гризе тривога, страх і втому. Але от не треба з успішних і так сказати майже безпроблемних людей ліпити щось, що підходить під стандарти тієї ж реклами. Чи ви думаєте інакше?

Press «Like» and get the best posts on Facebook ↓

Реклама, як бізнес: її плюси і мінуси
×
Press «Like» to read us on Facebook