Реклама в Facebook. Як правильно оформити?

Ще однією популярною соціальною мережею зараз є Facebook. Я думаю, що як тільки закрили ВКонтакте всі одразу перейшли на Facebook, і почали там активно виставляти якісь пости, вести свої блоги, сторінки. Facebook став менш популярним і на його місце вийшов Instagram – ще одна соціальна мережа, про яку ми вже написали не одну статтю. Але є і ті користувачі, які не не змінюють своїх переконань і все таки вирішують користуватися більше Facebook. Він, як і Instagram, в принципі, годиться також для введення якогось свого маленького бізнесу. Але як же запустити рекламу у Facebook?

Вона ж така важлива, як і робота інфлюенсером. Реклама вже перестала бути якоюсь новинкою і проникла в наше життя дуже добре і швидко. Facebook, на відміну від інших соціальних мереж, менше спрямований в рекламній політиці.Для користувачів цієї соціальної мережі здається дуже складним і незрозумілим інтерфейс. І почасти можемо погодитися, але якщо добре все вивчити, то успіх все таки буде. Тим більше, що статистика показує і те, що аж 25 мільйонів з усієї планети відвідують Facebook щомісяця.

Для початку рекламної кампанії, звичайно ж, варто завести акаунт. На рекламному акаунті все таки передбачений інтерфейс даного сайту і, по суті, і налаштувань. Вам потрібно вибрати певну мету, вивчити всі інструменти просування на одній платформі. Наприклад, як піднімати публікації або ж як просувати сторінку. А ось якщо говорити про налаштування, то вам знадобиться заповнити безліч полів, які підтягуються з налаштувань облікового запису.

Цільову аудиторію ви вже не зможете вибрати за допомогою таргетированої реклами. Вам потрібно це робити вручну. Ви самі ставите певні географічні або вікові параметри. Якщо хочете – можете вказати, що ваша сторінка створена тільки для жінок або тільки для чоловіків. І зробити її закритою. Зручним в соціальній мережі Facebook все ж залишається момент перегляду охоплення. Для його докладного підбору ви можете скористатися таким спеціальним полем, як інтереси. Там ви можете створити свою аудиторію через пости з певної тематики. Вони будуть поширюватися по всій соціальній мережі, і вже ті люди, які цим цікавляться, будуть заходити до вас на сторінку.

Що ще важливо – це місце розміщення реклами. Так є кілька доступних варіантів. Перший варіант і він більш цікавий – взаємозв’язок аудиторії і партнерів. Друге – можна створити такий собі візуальний ряд. Ви можете вибрати кілька фотографій, що є більш поширеним, або навіть гіфи, відео для вашого оголошення та так взаємодіяти з іншими користувачами. Загалом, тут ви самі створюєте собі рекламу і відповідно до цього потрібно вміти писати хороший текст, який буде доступний і зрозумілий кожному. Не потрібно мудрувати з допомогою складних слів.

І останнє, що також важливо – це оплата. На жаль чи на щастя поки що реклама платна. І відповідно існує кілька способів оплати. Перший – оплата за допомогою кредитної або дебетової картки. Це може бути і Visa. і Mastercard. Безумовно, обов’язково потрібно вводити і номер карти, і термін її дії. Але якщо боїтеся ризикувати, то зробіть ту карту, яка буде призначена тільки для оплати реклами.

І все, можете не переживати що ваші особисті кошти кудись просто подінуться чи може хтось у вас їх вкраде. Другий спосіб оплати – PayPal. Я думаю, що він для вас також знайомий. А для деяких навіть набагато зручніше, ніж перший. Ну ось і все, в принципі, що потрібно було б знати про Facebook і про рекламу в ньому.

Реклама в Facebook. Як правильно оформити?