Про деякі підводні камені і помилки мережевого маркетингу

Доброго часу доби, мої дорогі! Як ви пам’ятаєте, ми з вами вже якось говорили про мережевий бізнес і розглядали його різні варіанти, де це варто робити, а де ні. Також ми встигли поговорити і про те, як же найкраще створити особистий бізнес саме в цій сфері. Сьогодні ж мені хочеться більш докладно вам розповісти про підводні камені мережевого маркетингу і про те, чого ж варто тут остерігатися.

На початку бізнесу, будь-якого причому, виникають різні проблеми. І перша проблема і для багатьох вона найголовніша – це те, що очікування не співпадають із реальністю. Коли ви тільки починаєте будувати цей свій бізнес, ви одухотворені і думаєте, що все буде відбуватися досить легко і просто. Але оформивши все до кінця, ви розумієте, що той товар, який ви пропонуєте, ніхто не хоче купувати. Грубо кажучи, ваша справа не має продовження і перспектив.

Але в цьому і є ваша перша помилка. Не завжди все дається легко. Вам потрібно переглянути свою сторінку, сайт ще раз і «тверезими» очима причому. Попросіть вашу подругу це зробити, якщо самі не помічаєте нічого такого незвичайного тут. Так, наприклад, ви можете завищувати ціни на товар, а подруга напевно скаже, що за таку ціну та ще й в інтернеті, вона б точно нічого не купила. І важливо не ображатися, адже з боку видніше, а ваша подруга може бути також вашим клієнтом. І якщо вона вам таку фразу і скаже, то вважайте, що одного клієнта ви вже втратили.

Друга проблема – це те, що ви вибрали неправильну платформу і аудиторію для вашого мережевого маркетингу. Так, ви могли, наприклад, створити сторінку в Instagram, але виставляти такі товари, що аудиторія цієї соціальної мережі на це навіть не подивиться, адже це для них не актуальне. Те саме стосується й інших платформ, які ви вибираєте для свого бізнесу. Важливо знаходити якісь точки дотику між аудиторією, яка вас буде дивитися, і тим, що ви пропонуєте цій аудиторії.

Третій підводний камінь стосується того, що ви так і не визначилися з напрямком. Так на вашій мережевій сторінці можна зустріти різноманітний товар, де багато всього, а толку мало. Ні, це не буде універсальною сторінкою, як ви думаєте. Споживачі все ж більше довіряють тим сторінкам, де конкретно одна або дві послуги пропонуються. Так здається, що ви більше в тому чи іншому питанні обізнані і що у вас більш вузька спеціалізація, якщо так можна сказати. Так буде більше довіри і розуміння того, що тут якісно. Якщо ж ви, як кажуть, розпливаєтесь по древу, то про що тоді мова йде. Ясна річ, що для людей ви будете займатися всім, та ще й без толку.

Передостання причина і можна сказати ще один підводний камінь, який більше пов’язаний з вашою особою – це те, що ви не вмієте спілкуватися з людьми. Якщо ви вже й взялися за цю роботу, то повинні розуміти, що це все вимагає якихось вкладень. І зовсім без різниці: матеріальних або ж моральних. Ви повинні завжди йти на компроміс, а також тримати нерви в коробочці, як кажуть. Адже клієнти бувають різні – і ніколи не знаєш, хто купить у тебе щось швидше.

І останній підводний камінь також стосується ваших взаємин з людьми. Буває так, що ви часто створюєте ті послуги, які вигідні вам, але не вашим передбачуваним клієнтам. Людина ж по суті спочатку оглядає сторінку і все, що ви пропонуєте і якщо виникає якесь питання з приводу доставки або ще чогось, то ясна річ, що і це не всім підходить. Тому ви повинні завжди бути відкритим до людей і створювати такі умови, які будуть вигідні обом сторонам, а не одній.

Про деякі підводні камені і помилки мережевого маркетингу