Професійне ліцензування: бар’єр для підприємництва

Близько 29 відсотків робочих місць вимагають ліцензії, виданої урядом, – різке збільшення за всього лише сорок років, коли тільки 10 відсотків працівників були ліцензовані. Ці ліцензійні вимоги призводять до меншої кількості практиків, які можуть вимагати більш високої заробітної плати, а також душать створення нових підприємств та інновацій.

Високі темпи створення нового бізнесу є ознакою динамічної економіки, в якій бар’єри для підприємництва низькі. У міру того як підприємці приносять на ринок нові ідеї, вони стимулюють економічне зростання і створюють робочі місця. Фактично, компанії у віці до п’яти років є основним джерелом створення нових робочих місць.

Проте, в певних областях і професіях шлях до відкриття нового бізнесу відзначений бар’єрами, які можуть уповільнити або навіть заблокувати підприємців. Ці бар’єри часто залишаються непоміченими, поки підприємець не зіткнеться з ними. Так йде справа з однією з форм державного регулювання, відомою як ліцензування, яка дозволяє захищати нових учасників, захищаючи ліцензованих від конкуренції.

З давніх часів у всіх країнах ввели ліцензії на певні професії і професії в ім’я суспільної охорони здоров’я або безпеки. Сьогодні ліцензування найчастіше відбувається на державному рівні. Але всі рівні уряду беруть участь в цій формі регулювання і повинні дбати про неефективність ринку праці, викликаної ліцензуванням. Згодом число ліцензованих професій зросло і розширилося до галузей, які практично не представляють загрози суспільній безпеці.

Перешкоди для ліцензування

Обмежують наслідки професійного ліцензування

Ліцензування часто виправдовується твердженням, що послуги, що надаються ліцензованими особами, мають більш високу якість, ніж ті, які не є такими. Однак аналіз ліцензованих дизайнерів інтер’єру в одному місті та сертифікованих дизайнерів інтер’єру в іншому не виявив відмінностей в кількості зареєстрованих скарг споживачів.

Ліцензійні поради можуть перешкоджати інноваціям в навчанні, практиці, освіті та наданні послуг, перешкоджаючи створенню таких варіантів, як недорогі юридичні консультації та передплачені плани медичного обслуговування. Така антиконкурентна стратегія не тільки не дозволяє підприємцям увійти в галузь, а й підвищує вартість послуг, які потрібні підприємцям і їх співробітникам.

Суворе державне ліцензування без системи взаємного визнання в інших штатах обмежує здатність практикуючих переміщатися на ринки, де їх навички будуть більш цінними. Взаємність ліцензування варіюється від нуля до повного залежно від професії, в багатьох країнах для отримання ліцензії потрібні додаткові документи, збори і / або тестування.

Професійні ліцензійні вимоги можуть бути перешкодою для зростання економічної мобільності. Дослідження показують більш низький рівень підприємництва в штатах, які ліцензують більше професій з низьким прибутком.

Вивчіть професії, яким потрібна ліцензія, і замініть ліцензування менш обтяжливою формою регулювання, коли громадській охороні здоров’я не загрожує серйозна небезпека.

Державні ліцензійні поради часто складаються в основному з ліцензованих представників професії. Реформувати ліцензійні поради, щоб забезпечити більш широку представленість неліцензованих практиків.

Створіть громадські комітети для оцінки ліцензійних рад, проведіть незалежний аналіз нових запропонованих вимог ліцензування та дайте рекомендації законодавцям.

Відмінності у вимогах державного ліцензування можуть ускладнити підприємцям і працівникам пошук можливостей і робочих місць, створюючи застарілі ринки праці і неповну зайнятість. Взаємне визнання інших державних ліцензій поліпшить мобільність працівників і, тим самим, посилить економічний динамізм.

Press «Like» and get the best posts on Facebook ↓

Професійне ліцензування: бар’єр для підприємництва
×
Press «Like» to read us on Facebook