Продажі в салоні краси

Зараз у сучасному світі бізнесом займаються не тільки чоловіки. До цього прагне і безліч жінок. У них, безумовно, це добре виходить, але, в основному, дівчата займаються тим, що вони люблять. А це косметика, одяг і усі такі приналежності, які дуже до душі всім дівчатам і жінкам. Салон краси для цього прекрасний варіант. Може, поговоримо про особливості продажу в салоні краси?!

На даний час є дуже і дуже багато салонів краси, і вони добре розвиваються не тільки на ринках США, в європейських країнах, але і в Росії, і на Україні. Салон краси, можна сказати, на даний час визначає якийсь статус і престиж. Але, оскільки їх є дуже багато – більшість з них переходять більше у сферу обслуговування.

Для багатьох похід у салон краси асоціюється з неймовірним відпочинком. Вам роблять процедуру, а ви можете слухати музику або ж дивитися щось по телебаченню. І, звичайно ж, пити чай, каву або щось, що пропонує салон краси.

Такі заклади часто служать таким собі дзеркалом сприйняття себе і свого зовнішнього «Я». Для жінки похід в такі заклади – це як віддушина. А для власників це якраз добра нагода зайнятися продажами і якомога швидше продати послугу або ж товар, який не має великого попиту при виконанні процедур салонних.

Причинами такої поведінки власників можуть бути такі:

– через кризу скоротилася кількість клієнтів, які приходять в салон. Відповідно власники в невіданні куди подіти все і, в принципі, як заробляти гроші. Тому вирішують пролонгувати процедури, а значить, що продавати доглядові засоби для застосування в домашніх умовах.

– збільшилось проникнення ринку в різні канали продажів. Це не тільки інтернет-магазини, але і якісь професійні бутики. Ще може бути якась чемоданна історія або ж ринки так званого зливу, які задешево продають професійну продукцію. Тому підприємці, які ведуть справу над салоном краси, вирішують зробити хід конем, якщо так можна сказати. Вони продають домашні доглядові засоби, а за безкоштовно вам надається консультація професіонала. Це користується попитом, оскільки краще так, ніж самому щось чудити і не знати, що у підсумку вийде.

– ще одна причина це те, що зменшився середній чек у салоні через знижену купівельну спроможність населення. Ми зі свого боку не розуміємо цього, але для салонів краси це дуже помітно.

– п’ята причина, мабуть, найболючіша для всіх власників таких закладів. Клієнти стали набагато розумнішими, вони частіше їздять по світу і бачать якусь продукцію, більш якісну і дешеву. Люди мудрують і додумалися до того, що привозять звідти все самі. Хтось привозить це для себе, а хтось же привозить і для себе, і на продаж.

У даному випадку всі майстри та інші професіонали повинні докласти максимум зусиль для того, щоб переманити людей до себе і вивести салон на вищий рівень. Це дуже складно зробити, але можна вважати, що це вищий пілотаж, який показує всі здібності та вміння фахівця.

До слова, сарафанне радіо, як раніше, вже не працює. Від клієнтів частіше чуються скарги, і це знову ж діє не на сторону салону. Тому продаж своїх переваг – це запорука успіху і для того, щоб все спрацювало, необхідно не тільки продавати доглядові засоби, а й розповідати про переваги тих чи інших засобів. Таке консультування виступає якимось продажем без продажу. Що в свою чергу є дуже позитивним явищем и методикою, якщо так можна сказати.

Продажі в салоні краси