Причини зниження попиту вашої компанії на ринку

Побудувати свій власний бізнес це одна справа, але ось вивести свою компанію на ринок, щоб був попит зовсім інше. Що робити, якщо на самому початку вийшло це все зробити, а потім якось попит впав. Зараз ми з вами разом і розберемося в цьому питанні, а також з’ясуємо з чим це все пов’язано.Саме від основної причини падіння попиту і залежить те, як і якими способами ви будете з цим боротися. Перше і найпоширеніше – це сезонне падіння попиту.

Так, наприклад, щоб перемогти це і вивести свою компанію на ринок, але вже на інший рівень вам потрібно застосувати якісь акції або пільгові умови продажу несезонних товарів. Можна ще, наприклад, включити в цей список і безкоштовну доставку або щось в цьому роді.

Звичайно все це обʼєднувати в одне ціле не потрібно, адже тоді і вам вигоди ніякої не буде, але ось вибрати один з цих всіх способів все таки можна. По-перше, задіюється маса споживачів, а постійних тим більше, а по-друге навіть перекупники звернуть увагу на ваші вигідні умови. Багато ж спеціально їздять в якісь інші місця, щоб купити той самий одяг або взуття, але дешевше. Або, наприклад, взимку купують те, що стане в нагоді навесні, влітку, а влітку купують все на зиму і холодну осінь, адже не в сезон це набагато дешевше купити.

Друга причина – це коли попит падає так би мовити завдяки вашим конкурентам. Але не влаштовуйте з ними якісь гонки у кого більше куплять. У такому випадку ні ви, ні вони не виграють нічого. Найкраще обʼєднати спільні зусилля і створити такі умови, щоб купувався товар і у вас, і у них. Загальні клієнти самі виберуть одного з вас, але вони хочуть бачити, коли компанії співпрацюють, а не сваряться між собою.

Також, якщо ви не хочете співпрацювати з вашими так званими конкурентами, то приберіть зі свого асортименту той товар, який є у всіх. Звузьте спеціалізацію, щоб клієнти знали, що тільки ви цим досить таки поглиблено займаєтеся. Тільки ви зможете дуже добре підібрати вашим клієнтам те, що вони хочуть зараз, в цю хвилину, цю годину, день тощо. Перейдіть, наприклад, від продажу спортивного одягу і взуття тільки на товари для катання на лижах і дещо в цьому роді, все для футболу, наприклад.

Ще одним способом боротьби з цією проблемою є те, що потрібно змінити свою стратегію, розробіть нову систему роботи з клієнтами або включіть особливий індивідуальний підхід. Загалом зробіть те, чого у ваших конкурентів і зовсім немає. Вислухайте своїх покупців і зрозумійте що їм потрібно насправді і що їм не подобається в уже готових речах. Нагадуйте вашим покупцям в телефонному режимі про новинки тощо.

І остання проблема є найбільш поширеною і наболілою. Вона стосується зниження доходів активного населення. Саме через нестачу грошей люди собі не можуть дозволити купити собі ж чергову курточку, наприклад, або якісь меблі, адже в пріоритеті все таки продукти, щоб прогодувати сім’ю. Так ви можете і для таких людей підібрати якусь системну стратегію. Ви також можете робити знижки або, наприклад, створити у вашому магазині економ-версію того, чим ви займаєтеся.

Так, наприклад, якщо ви займаєтеся ландшафтним дизайном і часто займаєтеся тільки великими проектами, ви можете звузити цю систему і для активного населення облаштувати на 15 сотках тільки посадку декількох дерев і побудувати не дуже велику альтанку. Вам здається, що це не принесе успіху, але ось активного населення куди більше і гроші у вас будуть, якщо не великі одразу, то хоча б вони у вас будуть з’являтися якось більш системно.

Сподіваюся ці певні стратегії вам допоможуть, а якщо у вас є якісь свої власні ідеї, то можете їх перевірити і потім поділитися своїм досвідом.

Press «Like» and get the best posts on Facebook ↓

Причини зниження попиту вашої компанії на ринку
×
Press «Like» to read us on Facebook