Прийоми підприємців, які спокушають нас купувати більше

Думаю, кожному знайома ситуація, коли зайшовши в супермаркет за якимось одним товаром, виходиш з повним пакетом покупок. І, до того ж, покупець в більшості випадків вкрай задоволений шопінгом і вважає, що йому дуже пощастило сьогодні в покупках.

Як же так виходить, що підприємці спокушають нас купити більше, а ми ще й залишаємося задоволеними? Насправді це все вправні прийоми маркетологів, про які ми з вами сьогодні і поговоримо.

Яскраві привабливі написи на товарі

Кожен покупець волею неволею завжди звертає увагу на ті товари, які через яскраві та привабливі написи «кидаються в очі». Як написи на таких товарах зазвичай використовуються слова: «100% натуральний склад», «Без ГМО», «Краща ціна», «+50 г безкоштовно» і т.д. Побачивши такі написи, мало хто почне аналізувати і прораховувати реальну ціну товару. Зазвичай такий продукт блискавично опиняється в корзині.

Категорія «Корисні продукти»

Зараз світ просто схиблений на правильному та корисному харчуванні. А підприємці цим і користуються. Зверніть увагу, скільки на полицях магазинів лежить товарів з написами: «Екологічно чисте», «Без глютену», «Не містить цукор», «Тільки натуральні інгредієнти» і т.д.

Але, повірте, підприємець на упаковці свого товару може написати або що для реклами. Завжди варто звертати увагу на склад товару і міркувати розумно. Наприклад, як може бути печиво з пшеничного борошна без вмісту глютену? Відразу зрозуміло, що це обман.

Різні написи в плані «Схвалено…»

Кожна людина, купуючи той чи інший товар, шукає якесь підтвердження його якості. Зараз на багатьох товарах ми бачимо написи: «Рекомендовано асоціацією мам», «Якість перевірено…», «Схвалено Міністерством охорони здоров’я» і т.д. Насправді ж, ніяка з цих організацій не несе абсолютно ніякої відповідальності за якість товару. Їм лише заплатили гроші за рекламу, ось і все.

Товари за акційною ціною

Така вже природа людини, що ми всі хочемо урвати товар дешевше. Так ми дуже часто купуємо товари за зниженою ціною у великих кількостях, а потім вони виявляються в сміттєвому відрі. Звичайно, купуючи вигідно товар, людина намагається виграти для себе якомога більше, а виходить зовсім навпаки.

Це ні в якому разі не означає, що варто відмовитися від покупки товарів за зниженою ціною. Потрібно просто розраховувати необхідну кількість товару для вас.

Інша сума в чеку

Багато покупців, набравши багато товарів, просто розраховуються на касі і ніколи не дивляться в чек. Але, якщо ви кілька разів переглянете чеки, то можете виявити зовсім інші ціни, ніж на прилавках магазину. Таким чином, вас спокушають купити товар за зниженою ціною, але заплатите ви набагато більше.

Копіювання дизайну зовнішнього вигляду товару

Зараз більшість маловідомих підприємств копіюють в якійсь мірі зовнішній вигляд популярних і розкручених товарів конкурентів. Так ви помилково можете взяти інший товар, замість бажаного.

Хитра розстановка товарів

Думаю, для вас не буде в новинку те, що викладка товарів на прилавках супермаркету має свою замудрену систему. Так, товари, яких потрібно продати якомога більше, розміщуються завжди на рівні очей людини. Звичайно ж, постачальники просто оплачують супермаркету найвигіднішу викладку свого товару.

Прийоми підприємців, які спокушають нас купувати більше