План маркетингу всього лише із 7 пунктів

Вітаю вас, дорогі читачі! Дана стаття вкаже нам на 7 пропозицій з плану маркетингу. А саме це буде таке собі маленьке керівництво з приводу того, як скласти план маркетингу всього лише із 7 пунктів. Можна, звичайно, робити більш широкий план маркетингу, але для початку вистачить і такого. При чому він не гірший за той більш докладний. І його легше скласти.

Говоримо про все по порядку. Для початку почнемо з мети. Потрібно визначити мету вашого маркетингу і тільки потім вже відштовхуватися від неї. Але мета повинна бути цілком реальною і досяжною. До того ж, у відносно короткі терміни. Ви ж знаєте, що якщо мета не здійснюється протягом року або півтора року, то значить потрібно її або міняти, або зовсім про неї забути. Це не мрія, яка має все таки право існувати в світі роздумів і фантазій. Мета – це те, що пов’язано з реальністю і конкретикою.

Друге, що також важливо – це конкурентні переваги і позиціонування. Ось нам завжди на іспиті говорили «Перед тим, як відповідати, подумайте, ким ви себе позиціонуєте». І як тільки ми вирішували, що ми всезнайки і розумники, то й іспит проходив добре, а коли позиціонували себе в ролі двієчника, який не знає правильної відповіді на питання, то так воно і було справді. Простіше кажучи, все залежить від вашого самовідчуття. Але плюс в тому, що ви цим можете управляти.

Після того, як поставили собі певну мету, потрібно вирішити, ким ви будете, якщо її досягнете. Це чиста психологія, але вона вам допоможе наблизити вашу мету на кілька відстаней до вас. Також позиціонуйте себе добре і на рівні першості і серед конкурентів. Це вам додасть сміливості і стійкості. Тоді буде легше конкурувати і вести так звану боротьбу за ту саму першість.

Цільова аудиторія. Ви помітили, що у кожного актора, співака і просто у кожної відомої особистості є свої шанувальники? Ось цільова аудиторія – це майже те саме. Ви повинні враховувати всі переваги вашої цільової аудиторії, оскільки вона і допомагає заробити капітал і популярність. Це може бути кілька цільових аудиторій або ж одна, яка відрізняється за віком, уподобаннями, інтересами або платоспроможністю. Якщо аудиторія буде підібрана неправильно, то і не чекайте «вау» від бізнесу.

Маркетинг-засоби. Можете написати їх цілу купу та на кілька листів, але ось потім обов’язково перегляньте цей список і з нього викресліть те, що вам явно не підійде, якщо ось гарненько подумати. Робіть це до того моменту, поки не зрозумієте, що викреслювати вже просто нічого, адже залишилося тільки те, що на 100 відсотків вам підходить.

Під п’ятим пунктом обов’язково потрібно вказати сферу або нішу вашої діяльності. Перше, про що захоче знати споживач, якраз рід діяльності. Сама назва в більшості випадків мало про що говорить. Не полінуйтеся додати короткий і лаконічний опис того, чим займаєтеся.

Шосту позицію потрібно присвятити індивідуальності бізнесу. Бізнес може бути і не настільки новим, але у нього є свої певні особливості, які відрізняють його від чогось іншого. Якщо ви, наприклад, продаєте іграшки, то вкажіть, що вони не китайські і не дерев’яні. У той час, як інша фірма займається продажем іграшок тільки з дерева. Загалом, шукайте відмінності.

Останній сьомий пункт про те, куди витрачаються гроші і куди вони приходять. А точніше – це пункт про загальний бюджет. Тут потрібно вказати, скільки грошей витрачається на маркетинг, обладнання та інше. Ось і все план маркетингу готовий. До того ж, його можна оформити за один день і за одну ніч за таким коротким зразком.

План маркетингу всього лише із 7 пунктів