Перше враження – це важливо?

Для всіх нас, а особливо для людей активних і товариських дуже важливо справити правильне перше враження. І хоч кажуть, що це погано, коли ми безпосередньо залежимо від думки інших. Але іноді без цього нікуди.

Якщо думка людей заважає вам будувати особисте життя, то це погано. А якщо ж вам потрібно налагодити зв’язки з іншими людьми в сфері кар’єри і бізнесу, то чому б не замислитися над тим, як ви будете виглядати в їхніх очах, і яке перше враження у них залишиться після зустрічі з вами. Для кращого ефекту потрібно, звичайно ж, рукостискання або хоча б зоровий контакт. Але що ж робити, якщо і це не допомагає?!

Для початку потрібно пам’ятати про найголовніше правило – ніколи не соромтеся переходити на особистості. Можливо, для когось це здасться гарним способом підвищити власну репутацію. Але насправді це підвищує ваші можливості придбати хорошого компаньйона.

Ніколи не потрібно боятися доповнити професійний підхід і тематику чимось таким, що не має до цього відношення. Коли ви говорите тільки про справи, то стаєте дуже нудним для співрозмовників. Щоб запам’ятатися іншим, потрібно досягати успіху у всіх життєвих сферах. Ви повинні знати, в яке русло потрібно перевести розмову, щоб не було конфлікту і подібне. А розробка своєї стратегії спілкування тільки на професійному рівні перетворить вас тільки у робота. Навряд чи ви зможете залишити після себе сильне враження.

Другим дієвим способом залучення уваги до себе – є використання статистики. Ніхто не говорить про те, що прям потрібно говорити завжди одними цифрами і фактами. Краще перемішувати все в одне. Але тільки потрібно це робити правильно. Переконлива статистика вам допоможе при якихось публічних виступах в ролі спікера. І чим ближче буде ваша вражаюча статистика до бізнесу когось із присутніх, тим більше можливість отримати гарне місце в тій самій компанії або ж навіть стати партнером людині, яку зацікавить ваша статистика. Сама по собі статистика не так цікава. Вона безпосередньо залежить від того, як ви це все піднесете.

Часто ефективним у питанні гарного враження є використання фрази «А чи знаєте ви, що..». Доповнити її ви можете абсолютно будь-яким висловлюванням. І тема, до речі, може стосуватися не тільки ділової сфери діяльності. За допомогою цієї фрази ви привернете увагу інших та покажитесь дуже яскравою особистістю, в порівнянні з іншими, які про щось крім бізнесу заговорити побояться і не посміють. Безумовно, не потрібно використовувати таку фразу поза контекстом бесіди. Адже ризикуєте показати себе з не дуже хорошого боку. Вибирайте правильні моменти. Ось, наприклад, можна використовувати цю фразу, коли розмова вже не клеїться, і ви знаєте, що співрозмовник ось-ось почне від вас відходити. Створіть контраст у спілкуванні, і співрозмовник залишиться вас слухати.

Тим не менш, потрібно бути змістовним. Якщо ви хочете справити хороше враження на інших, не потрібно розпливатися по древу і лити воду. Говоріть лаконічно, але ємко. Реагувати на фрази співрозмовника намагайтеся швидко, щоб не створити враження, що вам байдуже те, що він говорить. Вас можуть запам’ятати, якщо ви будете говорити довго. Але питання в тому, яким вас запам’ятають, і чи буде оте правильним першим враженням. Візьміть собі на замітку: стислість – сестра таланту. А влучне зауваження і увага до деталей – хороші помічники.

Так мало правил і зауважень. І комусь вони вже дуже давно знайомі. Але якщо ви перебуваєте в розгубленості перед черговою діловою зустріччю, де буде дуже багато крутих бізнесменів, то скористайтеся тим, що ми написали. Безумовно, воно вам буде на користь, якщо правильно все будете використовувати.

Перше враження – це важливо?