Образ сучасного споживача

Всі ми різні і у кожного є свої певні переваги. Але якщо вже сильно узагальнити, то можна зробити ось такі висновки. Якщо вже ми і маємо свій смак, у нас все одно є багато однодумців, а значить, ми з легкістю можемо дізнатися, що подобається певній частини населення. Особливо актуально таке розділення у сфері бізнесу, коли дуже важливо визначити перевагу своєї цільової аудиторії і взагалі свого споживача.

Зараз переваги споживачів дуже сильно трансформуються. Те, що подобалося років 10-15 назад, зараз вже просто неактуально. Хоча, можливо, і добре вже вивчено і влаштовано, м’яко кажучи. Але порівнюючи те покоління і це, робимо висновки, що зміни у перевагах торкнулися не лише характерів людей, але і їхніх певних цінностей і навіть потреби. Для того, щоб завоювати нове покоління, безумовно, потрібно міняти свої маркетингові ходи. І можна сказати, що пора задуматися над тим, щоб працювати трохи по-іншому, але з урахуванням нових переваг споживача.

Щоб це все було легше зробити, давайте ж розглянемо, як помінялися ті самі цінності й потреби у нового покоління. Зараз на першому місці у всіх або ж хоча б у більшості  фізична складова. Як це зрозуміти? Якщо раніше не було як такого задоволення просто зовнішнім виглядом і красою, наприклад, а в більшій мірі тим, що той чи інший продукт повинен бути практичним. Ось, наприклад, кому цікаво просто дивитися на шоколадний батончик. Всі хочуть, щоб він був ще і смачним, і поживним. Таким, щоб можна було на деякий час вгамувати голод. Зараз же з усього, що є на прилавку, ми виберемо тільки те, що задовольняє соціальну потребу, і якесь схвалення з боку інших людей.

Друга цінність – емоційна. Знову ж таки велику роль відіграє схвалення соціуму. Не так важливо чи подобається вам та чи інша продукція, яка продається. Важливим є те, що це схвалюють інші. Тим більше, що деякі споживачі вважають, що покупка того чи іншого продукту, предмета і подібного вже автоматично визначає їхній статус у суспільстві. І якщо ви вважаєте, що залежати від думки інших – це погано, але хочете, щоб ваша продукція все ж продавалася – знайдіть хорошу альтернативу. Як це зробили виробники соку «Добрий». Якщо ти купуєш сік «Добрий», то ти повинен бути таким і робити добрі вчинки. Так-так, ви можете саме так впливати на споживача.

І третя – духовна потреба теж акцентує увагу на соціальному схваленні. Люди хочуть мати не просто речі, а за допомогою них формувати певний стиль. І вам, як маркетологу, потрібно подумати над привабливим виглядом того або ж іншого продукту. Не залежно від того, що це буде.

Аналізуючи і узагальнюючи все вище написане, можна навіть скласти образ сучасного споживача. Трендовим в цьому випадку є: бажання зробити себе набагато кращим, цікавішм і навіть трішечки уникальнішим. До того ж, сучасний споживач схильний до так званих одноразових і короткочасних відносин з багатьма товарами, які пропонуються. Сучасні люди схильні до того, щоб пробувати все нове, і у них немає прагнення до стабільності. І найважливіше, що буде цікаво не тільки у сфері нерухомості, а й у прокаті одягу, наприклад, сучасне покоління уважає за краще оренду, а саме те, що і є короткочасним, а не придбання, що є більш стабільним і практичним.

І якщо ви бажаєте досягти ще більшого успіху в просуванні на ринку, то враховуйте зміни у поведінці споживачів. Нове покоління – це завжди нові запити.

Образ сучасного споживача