Лендінг пейдж – що це?

Наш сучасний світ рухається вперед, він модернізуються і вдосконалюються. Багато чого приходить нового, приходять якісь нові терміни, словечка, які, можливо, раніше нам були знайомі, але зараз по-іншому звучать.

Лендінг пейдж. Чули про таке? Що ви думаєте з приводу цього і як його правильно оформити? Лендінг пейдж – це лише односторінковий сайт. Ці сайти є більш зручними і унікальними, оскільки вся інформація міститься на одній сторінці. А значить, вона повинна бути короткою, лаконічною і чіткою. З одного боку це легко, але з іншого потрібно знати, як помістити все тільки найважливіше. Лендінг пейдж – це та сторінка, яка найбільше націлена на продаж і, по факту, на таких сторінках і на таких сайтах дуже рідко ви можете зустріти інформацію про фірму. І за рахунок цього даний сайт називають сторінкою захоплення клієнтів.

Це можна порівняти з інфлюенсером, який має прямий вплив на споживача і свого підписника. Не настільки важливо, скільки у них підписників, важливе охоплення. Так і тут – неважливо, що ви напишете занадто багато, головне, щоб коротко, зрозуміло і чітко. Щоб клієнт зацікавився і вже далі знайшов спосіб дізнатися побільше про ту чи іншу продукції або компанію.

Лендінг пейдж – це, можна сказати, що один з маркетингових інструментів. Він був придуманий американськими маркетологами. Створення таких односторінкових сайтів, по суті, пов’язано в більшій мірі з конкуренцією різних сайтів, кількість яких була дуже високою і споживачі вже губилися у виборі. Односторінковий сайт з часом підкорив споживачів своєю стислістю, і вибір став набагато простіше і покупки споживачі почали робити частіше.

Вся справа в тому, що на сторінці, яка служить етапом або кроком між основним сайтом і Call-центром, продавцем-консультантом, привернули клієнта і далі вибір робити набагато легше.

Все це дуже ефективно, адже в створенні такого односторінкового сайту беруть участь справжні професіонали і фахівці, які й допоможуть розвивати все в правильному напрямку. І найголовніше – досягти ключової мети – знайти свою цільову аудиторію. Які ж люди допомагають у створенні лендінг пейджу? По-перше, менеджер проектів. Він є головним, і стежить за загальним розвитком. Він може подавати якісь ідеї і головне рішення завжди за ним. Маркетолог – це не тільки та людина, яка розробляє стратегію, але аналізує результати. І без нього неможливо обійтися.

Безумовно, потрібен і дизайнер. Лендінг пейдж – це не просто куточок для інформації. Це те, що має привертати увагу і зацікавлювати. Без веб-дизайнера ви просто не зможете створити хороший ледінг пейдж так само, як і без розробника та програміста. Якраз він все і перекидає з паперового варіанту в електронний. І, звичайно ж, потрібен копірайтер, який всю інформацію грамотно і правильно оформить.

Якщо прочитавши цю статтю, ви вже захотіли створити свій односторінковий сайт, то пам’ятайте про декілька правил. Перше – всі форми для заповнення повинні бути прості. Ви ж знаєте, коли ви приходите на якісь співбесіди, вам часто дають якісь опитування. І там настільки велика кількість питань, що ви вже не розумієте, що і де потрібно писати. Так ось, не створюйте таку ж саму маячню на лендінг пейджі.

Нехай все буде максимально просто і лаконічно. Також, знайте, що на ледінг пейджі повинна бути інформація тільки про один продукт. Навіщо заплутувати людей?! І, останній нюанс – це заклик до дії. Нехай буде кілька посилань на ваші основні сайти або ж встановіть можливість зворотнього зв’язку. Це ж супер, як подіє на залучення нових клієнтів.

Лендінг пейдж – що це?