Кілька причин чому вас не сприймають як керівника

У вас багато амбіцій та ідей, але вас як начальника досі не сприймають? Може справа у вас самих і в тому, що ви говорите? По-перше, важливо бути людиною, а по-друге, важливо фільтрувати те, що ви думаєте і говорите. Як ми вже раніше писали не потрібно орієнтуватися тільки на одні гроші. Потрібно орієнтуватися на результат і потім він буде працювати на вас вже в якості грошових придбань або винагород. Які фрази заважають вам придбати хороше і почесне місце начальника? Якраз зараз і будемо розбиратися в цьому. Адже перше, що важливо – це які цілі ми ставимо перед здачею того чи іншого проекту, а також в загальному при побудові бізнесу і своєї кар’єри.

І перше, на що дуже часто звертають уваги працівники – це те, що начальник говорить так би мовити всілякі дурниці. Це буває в тому випадку, якщо людина нічого не розуміє в тій чи іншій сфері діяльності або певній темі, але знав що це престижно тому і пішов сюди. Повірте, якщо ви будете розбиратися в тих речах, які або рекламує, або розробляє компанія, тим краще вам самому буде. Вам не потрібно буде принижуватися перед кимось. Співробітники розуміють, що ви щось не знаєте. Та й якщо чогось не розумієте не соромтеся запитати це у колег.

Фраза, яку говорять майже всі керівники дуже відштовхує від них же самих. Ця фраза звучить так «Наша мета – це гроші». І знаєте як це все розуміють ваші співробітники? Вони думають, що саме на них ви заробляєте, але ніяк не вони. У них створюється враження, що їх експлуатують тільки заради своєї вигоди. Я думаю нікому не приємно буде це все усвідомлювати.

Висловіть ту саму мету, але іншими словами. Зробіть так, щоб співробітники розуміли, що вони повинні бути корисні споживачам, якими найчастіше бувають і вони самі. Тоді ця задача надихне ваших співробітників на продуктивну роботу і вони будуть працювати на результат. Відповідно потім результат буде працювати на всю компанію в грошовому еквіваленті.

Друга фраза, яка відлякує співробітників і привертає лінь в їх роботі – це така, як «Я тут керівник і тільки я знаю як все правильно робити. Слухайте тільки мене». Повірте, потім вас ніхто слухати не захоче. Ви тільки залишитеся в ролі нарциса для інших співробітників. Поваги і розуміння ніякого не буде. Ініціатива працювати буде згасати і одного дня співробітники все звалять на плечі керівника, який як би знає що і як робити. Найкраще, коли ви будете розуміти своїх співробітників, підлеглих і прислухатися до їхніх думок і порад. Для чого ви тоді їх наймали? Просто для виконання роботи? Але вони ж не обслуговуючий персонал. Будьте для працівників ваших хорошим з дружніми намірами начальником, але не злим і жорстоким.

А фраза «Пам’ятай, що я завжди спостерігаю за тобою» взагалі пригнічує і забирає в людини так сказати свободу і вільність дій. Працівник тоді буде чекати підступу і стеження з усіх кутів офісу і нормально й продуктивно працювати так і не зможе. А вам треба такий працівник? Відповідь напрошується сам, що немає. Та й є різні люди. Другий тип людей буде напружуватися тільки тоді, коли начальник на них дивиться, а коли ні, то і зовсім включить режим розслабленості.

Наступна фраза «Ти нічого не можеш». Ви розумієте, що такою фразою ви не тільки принижуєте людини, але і підриваєте ваш же авторитет? Може людина і нічого не розуміє в цій справі, але ж можна це зробити помягче. Скажіть, наприклад, що людина не зовсім впоралася із завданнями, але в неї є мета і можна продовжити навчатися і тоді вийде все.

І остання фраза, яка вбиває ваш авторитет серед працівників. «Мене не цікавить все, що ти мені хочеш пояснити». Ви ж людина. У всіх іноді трапляються непередбачені обставини. Розумійте ваших підлеглих  і допомагайте їм.

Press «Like» and get the best posts on Facebook ↓

Кілька причин чому вас не сприймають як керівника
×
Press «Like» to read us on Facebook