Криза – чи така вона страшна?

І в останній на сьогодні статті давайте поговоримо про кризу. Ми цю тему вже трішечки зачепили в одній ыз попередніх статей, але ось хочеться її більше розширити. Скажу так: багато молодих підприємців дуже бояться слова «криза», адже цей етап є дуже важким для них і переломним. Хтось на цьому етапі закриває свій бізнес, хтось звертається за допомогою до  інших підприємців, які є більш досвідченими, а хтось починає діяти по-своєму і у нього виходить.

Тут важливо пам’ятати, що маленька або велика криза – це по суті не кінець чогось, це просто новий початок. За допомогою цього ви можете переглянути всі ваші цілі і зрозуміти рухаєтеся в правильному напрямку або ж ви кудись звернули в  процесі  розвитку свого бізнесу. Адже основна проблема людей-підприємців в тому, що більшість не хоче виходити із зони свого комфорту і якось намагається відтягувати своє знайомство з новими правилами життя і роботи.

Але хочу вам сказати, що хороший підприємець, навіть якщо він молодий не повинен бути схожий на страуса, який за будь-якої небезпеки ховає голову в пісок. Така людина обов’язково повинна проявляти максимум витримки, вона повинна якось зібрати себе і свої думки, задіяти всі аналітичні знання, вміння і все це проаналізувати. Тільки після цих всіх процесів можна зробити висновки про розвиток свого бізнесу.

І перше, що слід знати, що навіть в дуже кризові ситуації люди продовжують працювати і заробляти на цьому всьому гроші. Ось такий приклад: під час воєн, наприклад, зростає потреба в самій зброю, а під час серйозних хвороб зростає потреба в ліках. Під час кризи зростає потреба на різноманітні юридичні послуги, а найбільше на послуги адвокатів і нотаріусів. Тому потрібно якось з цією кризою і нам боротися, змінюватися і вдосконалюватися.

Перший крок – вам потрібно зробити глибокий аналіз всіх умов, щоб успішно вступити в кризу, в ній працювати, а потім вже з неї вийти. Вам необхідно не тільки відслідковувати всі тенденції ринку, але і правильно аналізувати і навіть пророкувати майбутнє. Але ми сьогодні не говоримо про якесь ворожіння. Вам потрібно просто припускати, які можуть бути варіанти. Ще вам необхідно навчитися бачити ситуацію в цілому і в той же час аналізувати найменші знаки і деталі.

Другий крок у такому процесі – це аналіз попиту і формування своєї пропозиції, адже істинний підприємець повинен по суті не тільки вміти все аналізувати, але і визначати кроки розвитку ситуації, а також розуміти, що попит в сформованих умовах не залишається незмінним. Так за часів кризи людина швидше за все піде ремонтувати старе взуття чи якусь річ. Мала ймовірність того, що піде купувати нову.

Тому вам потрібно задуматися над тим, щоб відкрити такий заклад, в якому можна було б відремонтувати взуття, одяг або щось ще. Це дуже легко зробити, якщо у вас вже є якийсь магазин, наприклад, одягу. Поряд відкрийте майстерню і все: люди не будуть шукати ще якісь варіанти, якщо все і так у них під носом. Хіба що ви ціни захмарні поставите на всі послуги.

Третій крок в процесі кризи –  потрібно відповідати політиці. Але в ці моменти вам не потрібно пригнічувати ваших покупців. Не потрібно ставити занадто великі ціни, вам потрібно навпаки трішечки знизити ціни і навіть поставити якісь товари в акції. Повірте, ви не втратите і гривні. Тому, що люди більше звертають увагу на акції та якщо раніше у вас продавалося пару штук чогось за один день, то зараз, коли є акції, ви продасте в два рази більше і швидше.

Press «Like» and get the best posts on Facebook ↓

Криза – чи така вона страшна?
×
Press «Like» to read us on Facebook