Короткий план виходу з кризи

Вітаю вас, дорогі читачі! Я думаю, ви погодитеся з тим, що іноді навіть у дуже хорошого бізнесмена і людини так сказати ділової бувають якісь свої проблеми, а значить, і кризи теж. Але на цьому етапі варто пам’ятати, що криза – це не кінець, це тільки початок. Може, це вам підказує, що ви рухаєтеся не в тому напрямку або ж, наприклад, вам потрібно якось більш заглибитися в ту чи іншу тему, проблематику.

У цій статті я вам розповім про так званий період кризи і посткризи. А також надам вам покрокове керівництво для бізнесу, яке вам допоможе перейти з гострого кризового стану. Досить часто буває таке, що наші дії в період кризи майже нульові і, як же розвивати бізнес далі. У цьому риторичному питанні криється велика проблема для багатьох.

Та й, до речі, у такій кризовій ситуації, як саме є зараз, під час карантину, багато також виявився у складних ситуаціях і бізнес потерпає крах. Це може бути щось глобальне, як криза в країні або ж дуже таки дрібна криза, як, наприклад, криза в сімʼї або криза вашого особистого бізнесу. Але ці правила, про які я вам розповім, діють практично для всіх сфер.

Перше, на що варто звернути увагу – потрібно проводити заходи анти-паніки. Коли безліч людей починає панікувати – ваше завдання полягає в тому, щоб зробити так зване офіційне оголошення про те, щоб блокувати зайву паніку. Ви можете, наприклад, написати пост у своєму особистому блозі, якщо у вас він є. Якщо блогу немає, то просто на своїй особистій сторінці напишіть про те, що ваш бізнес також функціонує, як і раніше.

Ви можете повідомити про те, що працюєте онлайн і завжди готові допомогти людям і піти на поступки. Коли люди, а саме безпосередні споживачі бачать, що їм роблять крок назустріч, то відповідно і від них будуть якісь кроки і підтримка. У вашому випадку це фінансова підтримка вашого бізнесу, щоб він надалі нормально функціонував.

Якщо ваш бізнес не передбачає онлайн-продажі, то не потрібно турбуватися і перейти в режим відпустки скажімо так. Але теж потрібно написати пост про те, що ви закриваєтеся не назавжди, а лише на час карантину.

Друге, на що потрібно звертати увагу – це те, що вам потрібно взяти удар на себе. Тут мається на увазі те, що ви повинні не персонал якось змушувати більше працювати, а велике навантаження повинно йти саме на ваші плечі тому, що це ваш бізнес. Люди тільки є вашими працівниками і просто заробляють гроші, як би це грубо не звучало.

Вам також потрібно налагодити обмін інформацією і виключити монотонність з вашого режиму віддаленої роботи. Під час кризових ситуацій працюйте так само яскраво і насичено, як раніше. А можна і зовсім внести щось новеньке і більш цікаве. Нехай ні у вас, ні у ваших співробітників не виникатиме відчуття того, що робота  поглинає і пригнічує. Обов’язково потрібно підготувати план оптимізації вашого бізнесу. Це готується для того, щоб в разі сильної кризи ви могли якось встояти і утриматися на плаву.

П’яте: вам потрібно продовжувати в посиленому режимі робити все, щоб так звана діаграма розвитку і функціонування вашого бізнесу не падала, а хоча б трималася стабільно в одному стані, якщо поки не вдається підвищити. І щоб, ви змогли в майбутньому все нормалізувати, вам потрібно відпочити. Так, ви не помилилися. Якщо ви досить довго і складно працювали, звалювали на свої плечі, як ми і говорили, все, то, щоб видавати якісь нові ідеї вам потрібно трішечки відпочити.

Короткий план виходу з кризи