Копіювати бізнес – добре чи погано?

Чи любите ви когось копіювати? Якщо так, то ця стаття явно для вас. І говорити ми будемо все так само про бізнес. Ви могли навіть не здогадуватися, але копіювання бізнесу є досить таки потужним інструментом для створення власної справи з міцним ресурсом. Чисто з моральних принципів крадіжка чужих ідей – це дуже погано. Але якщо ви це будете робити, як дотримання успішного прикладу, то чому б і ні.

Починати бізнес в новій ніші, де немає ніяких успіхів, нехай навіть чужих – це дуже ризикована справа і 95% підприємців уже в цьому переконалися. Тому рішення вибрати те, що вже існує, але оформити по-своєму – теж відмінний варіант. Шанси, звичайно, не дуже великі, але все залежить від вашої цілеспрямованості, наполегливості та рішучості.

Які ж переваги копіювання чужого бізнесу? Перший плюс – ви починаєте свій бізнес на існуючому ринку. Безумовно, там є конкуренція, але і її можна перемогти і вийти на рівень вище.

Друга перевага копіювання чужого бізнесу полягає в тому, що тут ризик має практичне спрямування. Ви його можете прорахувати і потім вже при можливості контролювати, що не скажеш про створення бізнесу в зовсім новій ніші.

Третє – початкові витрати можуть гарненько знизитися. На вже існуючій ніші пробитися в люди, як кажуть, можна дешевше і швидше, ніж на новій. І остання перевага – простіше буде складатися робота і стресу від всього, що відбувається, буде менше. Бізнес на копіюванні піддається більшому контролю, ніж той, що створений в середовищі невідомості й новизни. Не сприймайте це в жарт, адже енергія, яку ви складаєте у ваш бізнес, повинна вам повертатися, щоб можна було протистояти різним негараздам.

Ви можете переконувати і себе, й інших в тому, що такий ось бізнес ніколи не буде унікальним. Але я не згодна з таким твердженням. Бізнес, створений на старій ніші за допомогою копіювання, теж може бути унікальним. Вона, а саме унікальність, складається ж не з усього нового. Можна з легкістю почати бізнес з чогось старого, але провернути все настільки, щоб це старе стало новим.

А точніше, можна внести свої індивідуальні ідеї, які ще не зустрічалися ні у кого. Основа ж буде старою і більш стійкою. Крім нових ідей, ви можете також внести новизну за допомогою іншої подачі, за допомогою поліпшення якості товару або послуг. Можна і того, й іншого. Також можна відігратися на іншому сервісі і подібне. Ось бачите, кілька ідей ми самі вам вже підкинули. Вам потрібно лише придумати щось своє, про що особисто ми навіть не могли здогадатися. До слова, більшість успішних бізнесменів починали з копій. І тільки потім переходили до 100% унікальних та індивідуальних ідей.

Хоча і в унікальності теж є мінус. Це те, що ви завжди намагаєтеся знайти унікальний продукт. А це практично неможливо. Потрібно бути хіба що генієм, щоб втілити таку ідею в життя. Але якщо ви рішуче налаштовані створити той самий унікальний продукт, то пораджу вам продовжувати його пошуки в ході роботи над чимось існуючим.

Я по натурі практик і тому й поради даю такі ж. І головне пам’ятайте, що в хорошому копіюванні немає нічого поганого. Беріть успішні приклади і створюйте подібне в тих масштабах, які ви можете собі дозволити. Запорука успіху полягає в тому, щоб правильно виконати свою частину завдань, а не створити щось нове, некероване вами. Уміння аналізувати і діяти – це ваше все. Не чекайте поки хтось зробить щось за вас.

Копіювати бізнес – добре чи погано?