Конкуренти. Як можна позбутися від них?

Так багато розмов було про конкурентів. Але виникає питання: як позбавитися від них? Хтось вважає за краще вести свій бізнес і разом з тим конкурувати. Але комусь це явно заважає і єдиний вихід – це позбутися конкурентів. Але в межах всього пристойного. У цій статті я спробую розглянути всі варіанти і розповісти про кожен з них. А ви вже там далі вирішите, що вибрати саме вам і з чого почати боротьбу.

Рубрика перша і, напевно, єдина. «Чи можна зниженням цін позбутися конкурентів?». Питання цікаве, хоч і багато хто цим давним-давно вже користується. Ось вам приклад: ви розрахували всі «за» і «проти» і встановили свою оптимальну ціну на товар. Але як виявилося, конкуренти ваші поставили трішки нижче ціни. Чи варто знижувати ціни на свій схожий товар, виходячи з цін конкурентів? Є кілька рішень. Перше рішення – знизити ціну за рахунок зменшення витрат, а не за допомогою прибутку. По факту, ви нічого не втрачаєте. Хіба що вчитесь заощаджувати. Або просто правильно розпоряджатися фінансами.

Другий варіант вже гірший. Знизити ціну якраз за рахунок збитку. Це буде просто гра, яка для вас може виявитися не зовсім і виграшною. А ось для конкурентів якраз те, що потрібно. Оскільки таким способом вони зможуть управляти вами.

І третє рішення: не знижувати ніякі ціни, а просто в спектр всіх послуг додати ще й додаткові, які типу входять в цю ж ціну. Це вже допоможе вам керувати конкурентами, і в цій боротьбі ви станете головним. Навіть якщо все складеться не так, то все одно ви зможете продавати однакову кількість товару, але ваш прибуток все ж буде вищим.

За допомогою третього варіанту, який, на мою думку, є найкращим, ви не дасте можливість вашим конкурентам забрати частину ваших продажів. Якщо ж у конкурентів все таки вийшло забрати ваших клієнтів, то тоді ви можете знизити ціну і ситуація буде мати такий вигляд. При такому розкладі ви утримуєте своїх клієнтів, продажі не падають, але прибуток знизився. І ось на цьому етапі варто вже звернутися до найпершого варіанту, який ми пропонували.

А саме потрібно проаналізувати дану ситуацію і скоротити витрати на відсотків 30-40. Таким чином ви ніби як знизили ціни, але прибуток залишився стабільним і приходять нові люди. Загалом, таку схему можна переробляти знову і знову. І вийде такий собі кругообіг. Ви можете тримати свій бізнес на плаву і гарненько конкурувати з іншими подібними компаніями. Якщо у вас є багато потенціалу і енергії, то у конкурентів вже точно на це все не вистачить сил. Вимотаєте їх гарненько і залишитеся одні на ринку праці.

Досягли такого ефекту – тоді вже інвестуйте в нові ідеї і продовжуйте розвивати дані й ті, що раніше були придумані. Бізнес – це така справа, яка не терпить великих прогалин і проблем. Вдалося вирішити всі – значить, буде справа, а якщо ні, то потрібно ще підучитися і для себе вирішити що потрібно робити, щоб стати гідним, а згодом і кращим.

Будьте творчими, натхненними і креативними, розумними і винахідливими. І пам’ятайте, що ціна – це не єдиний фактор, за допомогою якого можна перемогти конкурентів. Не використовуйте постійно тільки одну стратегію зі зниженням цін собі в збиток. Знаходьте щось нове, оскільки той, хто вибирає ринкову боротьбу зі зниженням цін, в більшості випадків програє. Сподіваюся, нові інструменти і стратегії ви зможете визначити для себе самі і це стане вашим переможним білетиком.

Конкуренти. Як можна позбутися від них?