Компроміс в житті і у бізнесі

При побудові власного бізнесу потрібно пам’ятати про одні з головних аспектів реалізації вашої цілі та бажань. Це гроші і компроміс. Про гроші варто знати те, що вони ні в якому разі не можуть бути вашою певною метою, вони можуть бути тільки своєрідним способом реалізації або результатом вашої діяльності, але ніяк не метою. В іншому випадку ваш бізнес буде залучати тільки таких опонентів, які гонятися також тільки за цим і мають на мате лише фінансове збагачення. У вас тоді, на мою думку, ніколи не буде чітко налагодженої роботи і не буде взаємопогоджень також із іншими компаніями, колегами, наприклад. Компроміс же при побудові свого власного бізнесу відіграє дуже важливу роль. Але що ж таке компроміс? Компроміс насамперед це угода двох сторін на основі взаємних поступків. Але і тут не все так просто. Адже нам завжди потрібно бачити, що наш опонент налаштований на цей компроміс. Людина може стверджувати. Що він готовий йти на поступки, але його тіло і емоції будуть говорити про інше. Якщо ви вже на початку вашої розмови помічаєте, що між словами і їхніми зовнішніми показниками є певна невідповідність, то це вже перша ознака того, що вам разом потрібно домогтися правильного рішення, причому для обох сторін. Нам на допомогу знову приходять жести, адже що краще розповість про людину якщо не те, як вона себе поводить і показує емоції.

Знайте, якщо ваш опонент каже, що абсолютно не згоден з вами і вважає все вами сказане абсурдом, але при цьому киває головою вниз-верх, то це говорить про протилежне. Він насправді згоден з вами і навіть готовий прийняти вашу точку зору з усіма нюансами, але такими висловлюваннями намагається набити собі ціну, домагаючись вигідніших умов для себе, наприклад. Якщо ви помітите такий жест, то сміливо наполягайте на своєму і пропонуйте всі свої умови і будьте впевнені, що через якийсь час ваш опонент прийме ваші умови і погодиться з ними і на словах. Пам’ятайте і про те, що відсутність будь-яких жестів – це теж жест. Іноді буває, що людина не хоче показувати зайвих жестів, щоб ніхто не зрозумів його цілей, але такою поведінкою він навпаки погіршує ситуацію особисто для себе, тому що, щоб не бути занадто різким в рухах, він стає на диво занадто спокійним. Що вже говорить багато про що. Але відсутність таких жестів, як схрещені руки або руки в замок означає і те, що людина готова на вигідну роботу разом, вона погоджується з вами і легко приймає вашу точку зору. Швидше за все своїми словами і діями ви випромінюєте впевненість і комфорт, цим ви заклали хороши фундамент для подальшої роботи разом з вашим опонентом.

Також є тип людей, які вже давно прийняли рішення і тоді їх складно вже переконати в зворотньому, якщо це справді потрібно. Таку людину видає спокійне і умиротворене обличчя, мінімум жестів і міміки, відсутність  рухів, що відволікають.

Такі насправді прості правила допоможуть не тільки в житті, але і допоможуть добре побудувати свій бізнес, взаємини з людьми і налагодити роботу компанії. І пам’ятайте, що будь-який бізнес – це люди, а головна якість роботи з людьми – це вміння налаштовувати комунікації. Коли ви налаштовуєте безпосередньо цю комунікацію зробіть так, щоб ви людям були не менш цікаві, ніж вони вам. Цінуйте не тільки свій час, але і час вашого співрозмовника чи опонента. І не забувайте про свої почуття, адже емоції становлять 60-70 відсотків успіху.

Press «Like» and get the best posts on Facebook ↓

Компроміс в житті і у бізнесі
×
Press «Like» to read us on Facebook