Кого варто приймати на роботу, а кого варто побоюватися?

У попередній статті ми говорили з вами, дорогі читачі, про людей, які схильні до довірливих відносин і про тих, які навпаки не згодні з цим і шукають у всьому якийсь підступ і користь. Якщо з цією темою ми більш-менш розібралися, то є ще дуже важлива і не менш складна тема захисту. Мова йде про те, що іноді у відносинах підлеглий/начальник виникає ряд питань і негараздів тільки через те, що людина з меншим рангом на роботі намагається якось себе захистити і всіма способами уникає вас і вашого спілкування. З чим це пов’язано? А з тим, що людина, яка раніше не вміла нормально і конструктивно будувати діалоги з начальством і в якійсь мірі була заляканою, зараз очікує того самого і сама ж робить ті ж минулі помилки. Як же начальнику зрозуміти, що його працівник намагається якось захиститися? Чи складно це чи навпаки все лежить на поверхні? Або ж все, як айсберг в океані, тобто ззовні тільки видно маленьку проблемку, а на дні велика брила проблем і якихось недомовленостей, неприязнів тощо.

Одне, що свідчить про яскравий спосіб захисту і ми це вже давно знаємо – це схрещені руки на грудях. Це говорить не тільки про захист, а й про те, що людина хоче повністю закритися від проблем і інших людей, не бажаючи йти на компроміс. До цієї категорії ми можемо віднести й інші жести. Це, наприклад, ноги навхрест або нога на ногу, або людина намагається просто тримати руки в замку. Також характерною позою людини, яка намагається захиститися від когось або чогось є така поза, як пряме тіло, при цьому корпус трохи нахилений вперед, а голова трішечки опущена вниз, а очі опущені. Людина як би готова  прийняти удар лобом і захиститися від ваших слів і можливих образ на свою адресу. Така поза, як ніби дзеркало відображає негатив від себе, направляючи в бік іншої людини.

Така людина також може дуже переконливо і яскраво висловлювати свою точку зору, але внутрішньо бути за своєю суттю дуже спокійною. Як кажуть «Найкращий захист – це напад». Для того, щоб вам, як начальнику, визначити до чого схиляється ваш працівник або співрозмовник, потрібно звернути увагу на те, якими жестами він користується і важливо помічати чи підтримує вас така людина і чи направляє  свої аргументи в вашу сторону або просто намагається перевести все вами сказане в іншу сторону і не завжди це є правильним, адже така людина може надмірно себе накрутити і надумати то, чого по суті не було. Якщо таке відчуття протистояння властиве, то можливо людина давно вирішила прийняти таку позицію і це говорить про те, що вона шукає якусь вигоду для себе, у неї є бажання отримати більше користі від вашої розмови, а в разі двох начальників, то один з них, який приймає таку позицію явно шукає  максимальну вигоду від переговорів, заганяючи свого співбесідника в неприємний стан і ситуацію.

Якщо на вашому шляху зустрінуться такі люди, то спробуйте для початку таку людину загнати в ту пастку, у яку вона загнала  вас, а якщо це не дало ніяких результатів, то краще позбудьтеся і від такого працівника, і від можливого компаньйона. А все тому, що такі люди не міняються і вони завжди будуть ставити вас у незручне положення і хотіти більшого, а ви в кінці кінців можете залишитися біля розбитого корита. Якщо не можете зрозуміти людину або відкрити її душу і зрозуміти наміри, то краще не беріться за таку справу, адже крім проблем в бізнесі вас чекають проблеми і у самому колективі. А без згуртованого колективу не буде гарної, плідної і продуктивної роботи і її результату.

Press «Like» and get the best posts on Facebook ↓

Кого варто приймати на роботу, а кого варто побоюватися?
×
Press «Like» to read us on Facebook