За допомогою яких питань можна з легкістю вибрати собі рід діяльності?

Іноді стає дуже складно вибрати рід діяльності для побудови бізнесу. Оскільки потрібно проаналізувати все від «А» до «Я», що майже нереально. Проте, аналіз кожної галузі є важливим інструментом розвитку власної справи. Роблячи аналіз такого роду ви, як бізнесмен, чітко розумієте, де потрібно зменшити щось, а де навпаки – додати. До того ж, це дуже сильно допомагає в прийнятті зважених, правильних рішень. А це відповідно виступає основним завданням успішного бізнесмена.

Які питання потрібно задати самому собі при аналізі тієї чи іншої галузі, щоб не помилитися ! Для більшого розуміння розділимо всі ці питання на кілька частин. Першу назвемо «Загальний огляд». Це як раз ті питання, які вам допомагають увійти тільки в курс справи, але не заглиблюватися. Питання:

– Чи давно існує такий рід діяльності, і яка його історія? Що ж це вам дає? По-перше, знання, які ви можете перетворити в досвід. По-друге, якщо історія такого роду діяльності велика і давня, то є можливість ознайомитися зі старими прикладами ведення бізнесу і вже визначити для себе подальші дії.

– Якими темпами розвивається галузь, і яке її загальне зростання. Так ви позначаєте для себе потенціал майбутнього бізнесу та його перспективи.

– Що впливає на цю галузь в позитивному і негативному ключі? Як то кажуть, оцінюєте всі «за» і «проти» і якщо вже на цьому питанні виникли якісь сумніви, то шукайте відразу ж щось інше або ж, якщо вже так сильно наполегливі, то продовжуйте аналіз далі. І тільки після повного аналізу вже приймете правильне і виважене рішення.

– Хто є лідером галузі даної і чому саме ця людина стала лідером? Як на мене, то це пункт більше про досвід, який може для вас послужити прикладом, як потрібно робити. Або як робити ні в якому разі не можна.

– Якими законами та актами регулюється галузь? Це питання таке ж важливе, як і оформлення ліцензії на той чи інший рід діяльності. Пам’ятаєте, в одній зі статей ми говорили про це?

– Які тенденції проявляються останнім часом в цій галузі? Це допоможе вам визначити вже свій напрямок і, можливо, в якійсь мірі ви станете першовідкривачем.

Це було про загальне. Але є ще і споживачі і потенційні клієнти в тій чи іншій галузі. Такі питання потрібно вже ставити тоді, коли визначилися зі списком галузей, які вам найбільше підходять. І ось перше питання – Які розміри вашої аудиторії? Подумайте гарненько над тим, якій кількості людей в цій галузі ви зможете запропонувати свої послуги або ж товар. Якщо ви зрозуміли, що цільова аудиторія не настільки велика, то чи є сенс продовжувати аналіз?!

Друге питання: Який середній заробіток на ринку вашої цільової аудиторії? Ви ж пам’ятаєте, що свою цільову аудиторію ми вибираємо не тільки за віком або інтересам. Тому проаналізуйте гарненько це питання, а потім вже і акцентуйте подальші дії на цьому.

Третя рубрика питань буде про конкурентів, звичайно ж. Ось питання, які потрібно задати самому собі:

– Скільки конкурентів в даній галузі вже є і скільки може бути ще? Цим самим ви позначаєте для себе конкурентоспроможність. І на цьому питанні теж потрібно зупинитися і гарненько подумати. Не потягнете – не старайтеся. Це вам нічого не дасть, окрім того, як зіпсованих нервів і підірваної впевненості в силах.

І друге питання, яке також стосується конкурентів, «Де вони знаходяться і де працюють?» Це вже трохи тхне стеженням, але не забувайте, що ці питання ви задаєте собі. І вам це потрібно тільки для того, щоб бути підготовленими до майбутньої конкуренції.

За допомогою яких питань можна з легкістю вибрати собі рід діяльності?