Залучення передплатників, створення і підтримання авторитету

Почнемо, мабуть, з того, що підприємцю в інтернет – маркетингу в першу чергу складно не привернути передплатників, а утримати їх.

Будемо виходити з того, що свою базу передплатників ви вже створили, тобто залучили достатню кількість зацікавленої в ваш продукт публіки, і готові працювати з базою і навіть мати зиск. АЛЕ! Для того, що б вас (ваш продукт) купували, потрібно вміти збудувати довірчі відносини зі своїми передплатниками.

І повірте, якщо все зробити правильно, можна і на базі всього в 1000 передплатників зробити десятки тисяч рублів.

У мережі, як і на будь-якому іншому ринку, існує конкуренція, і в вашій ніші вона теж є. Так чому ж при аналогічних пропозиціях від різних джерел або продавців купувати повинні саме у вас?

Інтернет підприємці, почавши свою діяльність в мережі, створюють розсилки про численні бонуси, подарунки, метою яких є залучення потенційних покупців, і як наслідок, одному потенційному «клієнту» надходить кілька пропозицій аналогічного характеру. Якщо між вами і передплатником шикуються теплі, довірчі відносини, в будь-якому випадку, він залишається з вами.

Як ці відносини створюються.

По-перше, важливо регулярно підтримувати зв’язок, тобто відправляємо лист передплатникам не тільки з метою зробити продаж і заробити гроші, але і порадувати своїх передплатників приємними бонусами і корисною інформацією.

По-друге, важливо пам’ятати про головну потреби і проблеми своїх передплатників. Тут вам на руку зіграють всілякі анкети і опитувальники. Саме з їх допомогою ви отримаєте необхідну інформацію про потреби Вашої передплатної бази і конкретно кожного з передплатників. В якості мотивації заповнення анкети в кінці запропонуйте передплатнику невеликий бонус. вас здивує, наскільки велика кількість людей побажають взяти участь в опитуванні.

Наступний, вже обумовлений вище момент залучення і утримання абонентів, це – подарунки.

Що це може бути?

– безкоштовна консультація по скайпу або електронною поштою з цікавого передплатника питання.

– безкоштовні графіки або звіти, як формат можна взяти електронну книгу в кілька сторінок.

– безкоштовне членство в програмах і акціях.

-права на перепродаж ексклюзивного товару.

– тренінги та вебінари.

-список корисних програм і додатків.

Важливо дати зрозуміти передплатникам, що ви така ж людина, як і вони – з плоті і крові. Розкажіть трохи про себе, про свій життєвий досвід. можливо, ви можете зацікавити передплатника, продемонструвавши їм свою людську сторону, та й листи, відправлені не під копірку, що не шаблонні, безумовно виграють.

Один з найважливіших переваг – це навчання. Важливо чому ви можете навчити своїх передплатників, яку інформацію ви їм подаєте. Вони повинні прислухатися до вас і ваших порад, так само варто пам’ятати, що в момент продажу (пропозиції своєї продукції) це може зіграти вирішальну роль.

Важливий діалог між вами і потенційним покупцем.

На своєму блозі або сайті, де розміщена вся необхідна інформація, дайте можливість читачам залишати коментарі. У коментарях, відповідаючи на запитання читачів, Ви можете використовувати для себе потрібну і корисну інформацію: думки, можливі рекомендації в подальшій роботі зі своєю клієнтською базою.

Не будьте пасивні по відношенню до передплатної базі. Наприклад, після продажу не варто забувати про свого покупця. Важливо залишатися на зв’язку і бути готовим спілкуватися далі. Якщо покупець розуміє, що купивши у вас продукцію, послугу або права на перепродаж, він Вам не цікавий – ви його тут же втрачаєте.

Так що ж дійсно варто запровадити щодо своїх передплатників, щоб не допустити втрати у них авторитету?

1. Розкажіть про свій досвід роботи «на землі» і в мережі. В ідеалі, якщо ви самі розкажіть про це своїм передплатникам в відео або авторській статті. Якщо такий досвід у вас відсутній можна залучити копірайтера.

2. Створення для передплатний бази стимулу – скріншоти, статистика ваших гонорарів, фото з авторитетними людьми з вашої робочої області, одним словом, мотивація!

3. Дайте можливість вашим передплатникам розповісти свою історію, проведіть конкурс. Переможець конкурсу – це історія, в якій відображені всі позитивні моменти вашої продукції, товару, пропозиції, які змінили життя переможця. Важливі відгуки інших конкурсантів. Зробіть так, щоб вони захотіли залишити коментарі. Це хороша можливість виявити проблеми та побажання.

4. Створення навчальних електронних курсів і відео уроків.

Такий підхід дає можливість створення міцних і довірчих відносин з вашою підписаний базою.

Press «Like» and get the best posts on Facebook ↓

Залучення передплатників, створення і підтримання авторитету
×
Press «Like» to read us on Facebook