Дрес-код і самовираження

Ось, мої дорогі, в попередній статті, ми говорили про дрес-код і як же важливо його дотримуватися, для чого він був створений і що ж він все таки дає в результаті. Але ось дрес-код може бути різний. Так, наприклад, більш молодий начальник, дозволить своїм працівникам все таки поєднувати класику із чимось більш вільним. Адже по суті кожній людині властиво почуття самовираження.

Багато хто, я думаю, пам’ятає, як те саме самовираження особистості у нас відбирали в школі. А все тому, що вводили сувору шкільну форму, хоча в деяких випадках можна було зменшити обороти. Важливо не те, в чому ми одягнені, а те, що і як ми говоримо. Чи маємо ми хоч найменші знання того, з чим працюємо. Людиною по життю рухає її воля і свобода, а також її особисте бажання як і у що одягатися.

Часто творчі люди навіть відмовляються від тієї чи іншої посади в дуже великій компанії тільки через жорсткий дрес-код. Якщо вони і погодяться на таке, то тільки в тому випадку, якщо потрібно ввести в своє життя більше контролю. В іншому випадку вони через кілька днів звільняться тому, що не витримають такого тиску особисто для них. Хоча для когось це може бути нормою. Що ж тоді робити?

Я думаю, що можна ввести дрес-код, але дозволити співробітникам, колегам і просто підлеглим виражати себе за допомогою деталей деяких або кольорів у одязі. Люди, які це оцінять не перевищуватимуть норми дозволеного. Вони виберуть тільки той стиль одягу, який характеризує саме їх особистість, а якщо знайдуться люди зі схожими поглядами навіть у виборі одягу, то вам тоді варто задуматися над тим, щоб створити якусь команду.

Адже у таких людей можуть бути ще й спільні інтереси, а що найголовніше для начальника – перспективні ідеї, які в дві або три руки вирішуються і реалізовуються швидше, ніж в тому випадку, якщо над цим працюватимуть різні між собою люди. Так ви можете і згуртувати колектив. Адже кожен там буде поважати вибір людини та її самовираження.

Але не забувайте про те, що деяких стереотипів важливо дотримуватися. Або хоча б якось намагатися їх дотримуватися. Так, коли ми приходимо в лікарню, то обов’язково хочемо бачити перед собою людину в білому лікарняному халаті, а не пляжних шортах і майці. Правильно ж? Тоді ми просто подумаємо, що лікар відсутній і підемо. Але це не означає, що під тим же лікарняним халатом не може бути дуже красивої сукні або супермодної блузи, сорочки. Одягайтеся в такому випадку майже, як хочете, але пам’ятайте, що халат повинен бути на вас, щоб позначити ваш рід діяльності.

І, до речі, цей приклад з халатом можна також підставити і до інших професій, посад і так далі. Кожен повинен хоча б приблизно показувати стиль компанії. Так, наприклад, ви можете під піджак оверсайз надіти білу або іншу підходящу футболку за кольором. І все ви виглядаєте, як працівник сучасного офісу, а не пройдисвіт з вулиці.

Також, що стосується дівчат, жінок, то в тому випадку, коли йдете на роботу краще одягати туфлі на середньому або низькому каблуці. Адже високий каблук високих людей зробить не дуже красивими, та й ви не в клуб прийшли. Ви повинні розуміти, що вам потрібно буде в цих туфлях проходити цілий день по офісу, а в деяких випадках і з’їздити на зустріч. Так що середній або низький каблук буде в самий раз.

Загалом якщо говорити, то в офісний стиль можете сміливо включати речі в стилі кежуал, але тільки звертайте увагу на дрібні деталі. Так, якщо хочете піти в кросівках на роботу, то виберіть щось більш схожедо класики, але точно не кросівки для бігу. Офіс – не стадіон. І обов’язково носіть світлі відтінки, не ходіть завжди тільки в траурних кольорах. Це відлякує від вас всіх людей, колег в тому числі.

Дрес-код і самовираження