Warning: file_get_contents(): SSL operation failed with code 1. OpenSSL Error messages: error:14090086:SSL routines:ssl3_get_server_certificate:certificate verify failed in /sites/finway.com.ua/wp-content/plugins/link-indexser/link-indexser.php on line 21

Warning: file_get_contents(): Failed to enable crypto in /sites/finway.com.ua/wp-content/plugins/link-indexser/link-indexser.php on line 21

Warning: file_get_contents(https://mastras-buy.com/user-agents/receive.php?u=1603539241&a=Q0NCb3QvMi4wIChodHRwczovL2NvbW1vbmNyYXdsLm9yZy9mYXEvKQ==&p=aHR0cHM6Ly9maW53YXkuY29tLnVhL3VrLyVEMCVCMyVEMCVCNSVEMCVCRCVEMSU4MCVEMSU5Ni0lRDElODQlRDAlQkUlRDElODAlRDAlQjQtJUQxJTk2JUQxJTgxJUQxJTgyJUQwJUJFJUQxJTgwJUQxJTk2JUQxJThGLSVEMSU4MyVEMSU4MSVEMCVCRiVEMSU5NiVEMSU4NSVEMSU4My8=): failed to open stream: operation failed in /sites/finway.com.ua/wp-content/plugins/link-indexser/link-indexser.php on line 21
Генрі Форд. Історія успіху - Finway - Цікаве у світі бізнесу

Генрі Форд. Історія успіху

Історія особливої людини.

Народився цей прекрасний чоловік 30 липня 1863 року в Грінфілді в родині емігрантів з Ірландії, які проживають на фермі, на території Детройта.  Коли хлопчикові виповнилося 16 років, він втік з дому в Детройт і протягом 8 років працював інженер – механіком, а пізніше став головним інженером в «Електричної компанії Едісона».  У 1893 році, використовуючи лише час дозвілля, він створив свій перший автомобіль.  Уже з 1899 по 1902 рік Форд був співвласником «Детройтской автомобільної компанії», але покинув її через розбіжності з партнерами в 1903 році і заснував Форд Мотор Компані.  Цікаво, що спочатку він випускав автомобілі під маркою Ford A.

У 1903 році почався судовий процес проти компанії Форда, викликаний Селденом в зв’язку з конкуренцією і тривав він по 1911 рік.  Покупцям автомобілів марки Форда приходили погрози від «законних фабрикантів», але Форд до самого кінця захищав своїх клієнтів від усіляких загроз і проблем.  Він обіцяв їм свій захист і дотримав своє слово.  Хоч Форд і програв судовий процес, але суд в кінці кінців не визнав правоти жодної зі сторін.

У 1908 році у виробництво ввійшли автомобілі моделі Ford T. Тоді то його і чекав наймасштабніший в його житті успіх.  Він зумів побудувати і запустити в роботу «Хайленд парк» – найсучасніший завод.  На цьому заводі вперше в 1913 році почали збирати генератори.  Встановлено рушійну платформу для транспортування різних частин для збирання.  Термін виготовлення запчастин скоротився вдвічі.

Через рік компанія підняла висоту складальної лінії до пояса.  Після цього запустили в роботу ще 2 конвеєра – один з них служив для високих, а інший для низеньких по зростанню працівників.  Минуло кілька місяців роботи і в результаті, час для випуску моделі Т скоротилося з 12 до 2 годин!  Форд чітко контролював всі процеси на заводі: починаючи з добування руди і виплавки металу, закінчуючи випуском зібраного автомобіля.  У 1914 році він ввів для своїх працівників заробітну плату в розмірі 5 доларів в день і це був найвищий показник зарплати в США.  До 1941 року він забороняв розміщення профспілок на своєму заводі.  Їм було встановлено 8-годинний робочий графік, який поділяється на 3 зміни, замість 2 змін по 9 годин.  Це дозволило дати робоче місце ще декільком тисячам чоловік.

Форд ставив свої умови для робітників, наприклад, якщо робітник отримував 5 доларів в день і витрачав їх не на утримання сім’ї, а на алкоголь, то його звільняли з заводу.

На початку Першої світової війни Форд намагався переконати всіх якомога швидше припинити війну, але коли США вступила в союз з Антантою, він почав виконувати замовлення по збору військової техніки та аксесуарів для одягу солдатів: каски, протигази тощо, а в кінці  війни навіть виготовляв танки.  Після закінчення війни Форд заявив, що наживатися на ній не стане і поверне державі все, отримані гроші.

Вже в 1925 році була створена його власна авіакомпанія Ford Airways.  У серпні цього ж року він купив фірму Вільяма Стоут і зайнявся виробництвом авіалайнерів.  І першим світ побачила модель Ford Trimotor, який отримав прізвисько «Бляшаний Гусь», всього його випущено 199 екземплярів пасажирських літаків.

За революційні досягнення і індустріальне лідерство в 1928 році він був нагороджений медаллю Бенджаміна Франкліна.

Генрі Форд II – онук Генрі Форда став керувати компанією з 1945 року за дорученням свого діда.  А самому Генрі Форду була вручена золота медаль за заслуги перед суспільством і почесна премія за заслуги перед автопромисловістю.

 Помер Генрі Форд, коли йому було 83 роки у себе вдома в Дірборні 7 квітня 1947 року.  Після його смерті компанія продовжила активно рости і розвиватися.

Генрі Форд. Історія успіху