Виявлення ринкових розривів для вашого малого бізнесу

Розрив на ринку – це місце або область, яку не обслуговує поточний бізнес. Наприклад, Netflix заповнив декілька прогалин на ринку за ці роки. Спочатку з прокатом фільмів поштою, а потім з потоковою платформою. Whole Foods заповнює прогалину на ринку, яка виникла, коли споживачі, що піклуються про своє здоров’я, хотіли знайти центральне зручне місце для покупок екологічно чистих, корисних для здоров’я і натуральних продуктів харчування. Фактично, кожен успішний бізнес, про який ви тільки можете подумати, обслуговує свого роду ринковий розрив.

Незалежно від того, починаєте ви малий бізнес або шукаєте можливості для зростання в своєму нинішньому бізнесі, прогалини на ринку можуть стати відмінним джерелом натхнення для вашої наступної великої ідеї.

Використовуйте ці поради, щоб визначити і використовувати можливості навколо вас.

Оцініть свої сильні сторони

Це не просто правильна ідея, яку ви шукаєте – ви повинні знайти правильну ідею для правильної людини. Немає нічого хорошого в тому, щоб знайти прогалину на ринку, яким ви не можете скористатися. Тому, перш ніж ви почнете шукати прогалини на ринку, вам має сенс точно знати, в чому ваші сильні сторони.

Почніть зі складання списку ваших передбачуваних сильних сторін

Подумайте про те, що вам найбільше подобається робити. Подумайте про те, що ви робите з найбільшим успіхом. Перегляньте старі критичні аналізи або огляди продуктивності, щоб вибрати що-небудь, що може дати вам деяке уявлення про це. Зверніться до колег за чесними відгуками, які допоможуть вам з’ясувати, які конкретні переваги ви могли б запропонувати. Подумайте про проходження професійного тесту на здібності, який міг би виявити сильні сторони, які ви можете вивчити в середовищі малого бізнесу.

Розглянемо нішеві ринки

Власники малого бізнесу часто думають занадто широко, коли справа доходить до ринку. Проте, завжди краще думати вузько, коли справа доходить до прогалин на ринку. Чим конкретніше буде ваш ринок, тим вище ймовірність того, що ви зможете ефективно на ньому орієнтуватися.

Ви хочете переконатися, що ринок досить великий, щоб підтримувати зростання. У нього має бути багато існуючих продуктів, тому що це показує, що на ринку є попит. Також повинна бути легко ідентифікована клієнтська база. Без цих речей ваш нішевий ринок недостатньо великий, щоб підтримувати малий бізнес.

Ринки ніш – також хороші місця, щоб скопіювати розрив ринку. Якщо ви бачите, що хтось успішно заповнив прогалину на ринку в одній галузі, ви можете відтворити цей успіх в аналогічній. Наприклад, якщо щось спрацювало в жіночому одязі, подумайте про те, щоб застосувати це до підліткового або дитячого одягу. Якщо щось було успішним в одній підгрупі медикаментів, спробуйте це в інший.

Дотримуйтеся правил законодавства

Іноді галузь може зазнавати великих змін з юридичних причин. Якщо ви можете успішно прогнозувати ці зміни, ви можете заздалегідь визначити ринкові прогалини і вчасно зробити це, щоб скористатися ними.

Дотримуйтесь запропонованого законодавством, залишаючись в курсі галузевих законів. Ви також можете підписатися на оновлення від торгових організацій, які часто відслідковують закони, що знаходяться на розгляді і відправляють аналіз передплатникам. Принаймні, ви можете створювати оповіщення Google для певних ключових слів. Ви будете отримувати електронні листи кожного разу, коли вони з’являються в новинах.

Виявлення невирішених проблем

Коли ви зводите розрив ринку до самої його суті, це є відповіддю на проблему, яка в даний час не вирішена. Рішення існуючої проблеми викличе у вас симпатію до споживачів і призведе до того, що ваші продукти будуть продаватися.

Простий спосіб знайти ці приховані прогалини – запитати потенційних клієнтів, чого їм не вистачає на поточному ринку. Ви можете зробити це, досліджуючи тенденції галузі. Опитування клієнтів може допомогти рухатися вам у правильному напрямку. Ви також можете провести деякі дослідження поточних проблем клієнтів, просто пройшовшись по гіршим відгуками конкурентів. Це може дати вам деяке уявлення про те, що ваші конкуренти роблять неправильно, і дасть вам шанс зробити це краще.

Зосередження уваги на розриві ринку також допоможе вам уникнути занурення в ринок, який вже перенасичений. Зрештою, насичений ринок часто є кінцевою зупинкою для нових підприємств. Тому з цими порадами опишіть свій цільовий ринок і причини його вибору в своєму бізнес-плані.

Press «Like» and get the best posts on Facebook ↓

Виявлення ринкових розривів для вашого малого бізнесу
×
Press «Like» to read us on Facebook