Взаємозв’язок з фоловерами. Як правильно спілкуватися?

І знову здрастуйте! Якщо ви пам’ятаєте, то вже дуже давно ми з вами говорили про таку платформу, як Instagram. Ми згадували про те, що в Instagramы ви можете організувати свій бізнес і самостійно там заробляти або ж є інший варіант: свій бізнес в реалі, а не у віртуальному житті і просто потрібно додавати нотку пікантності за допомогою тієї чи іншої соціальної мережі. Але зараз ми будемо говорити зовсім про інше. Як же спілкуватися зі своєю аудиторією?

Спілкування з фоловерами в Instagramы – це дуже добре. Це така собі прекрасна можливість показати вашу прихильність до них. Якщо від вас буде йти позитивний посил, то люди, звичайно, захочуть і попрацювати з вами, і просто поспілкуватися. Але важливо дотримуватися найголовнішого правила – бути по-справжньому щирим. Ви повинні задавати деякі питання не заради того, щоб поставили вам лайк або написали нові коментарі. Ви повинні показати свою цільову аудиторію, що ви дійсно хочете дізнатися їхню думку вдаючись навіть до питань, як вони живуть, чим цікавиться і так далі.

Також важливим зауваженням є те, що ви повинні не соромитися у відповідь розповідати про ту сферу діяльності, якою ви займаєтеся. Ось особисто я підписана в Instagramі на одну випускницю психологічного факультету. Вона не з нашої країни, але якраз мене вона зацікавила тим, що люб’язно спілкується з усіма своїми підписниками. Якщо є час, вона, звичайно ж, відповідає в діректі. Якщо часу немає, то спілкується з допомогою опитувань на своїй сторінці.

Якщо ви звернули увагу, то ми почали говорити про дірект. Якщо хочете, щоб ваш бізнес процвітав, не забувайте заглядати в дірект. Це є доброю звичкою для того, щоб показати свою щирість. Можна відправляти в лічку, наприклад, запрошення на свої майстер-класи, якщо ви займаєтеся рукоділлям або вебінари, якщо ви вчитель. Пишіть про це не тільки в stories, але і спілкуйтеся з людьми в лічку. Будьте ініціатором розмови.

Ще одним важливим моментом є, не той чорний PR, про який ми почали говорити на самому початку, коли ви питаєте просто, щоб вам поставили лайки. Створюйте взаємний PR. Коли ваша сторінка все таки може похвалитися достатньою кількістю фоловерів і цікавих постів, то можна переходити до цього серйозного кроку – пошуку партнерів для взаємного піару. Вибирайте також тих, хто є щирим. І тих, з ким у вас схожі інтереси, однакова цільова аудиторія і є тих, з ким ви працюєте в одній сфері діяльності, але головне, щоб ваші блоги не перетиналися, щоб замість взаємного піару не залучити собі конкурента.

І останнім рішучим кроком після того, як ви влаштували взаємний PR, є настройка платної реклами. Можна налаштувати таргетовану рекламу через Instagram або ж замовити в більш відомих блогерів, цільова аудиторія яких вам також підходить.

Якщо в загальному, то і той, й інший варіант є хорошим. Але от якщо вибираєте певного блогера, то вас може засмутити цінова політика на його послуги. Хоча в даному випадку дві сторони залишаються також задоволеними і ніяких підстав не повинно бути. Справа вже в совісті одного й іншого. Більш надійним варіантом є все ж варіант таргетированної реклами. Це надійніше, оскільки це такий собі офіційний спосіб просування.

А значить, якщо ви використовуєте саме цей метод, то можете не переживати про те, що може бути підстава або якісь штрафи з боку системи і подібне. І, безумовно, тут більша ймовірність того, що підключиться саме та цільова аудиторія, яка вам потрібна, адже всі ці параметри ви заповнюєте самостійно, а програма тільки їх шукає і рекомендує ваш профіль потрібним людям.  

Взаємозв’язок з фоловерами. Як правильно спілкуватися?