Бізнес і чесність – це суперники чи друзі?

Бізнес і чесність – вони між собою конкурують або ж вони можуть бути пов’язані між собою? Давайте сьогодні про це і поговоримо. І, звичайно ж, цікаво, що буде з вашим бізнесом, якщо ви почнете говорити правду людям. А саме правду про те, як ви будували свій бізнес, як ви його далі розвиваєте тощо. Хто найкращий з усіх ваших друзів? Правильно, той, хто скаже вам правду, але не той, хто буде брехати вам заради того, щоб ви не засмучувалися. Варіант того друга, який скаже вам правду завжди, краще. І навіть, якщо правда буде трохи гіркою. Це буде означати тільки те, що ви не байдужі другові, а той, хто промовчить або приховає щось – це тільки псевдо-друг.

Хороша аналогія, адже те ж саме стосується і вашої роботи, а відповідно і вашого бізнесу. Ви можете бути успішним, публікувати дуже красиві фотографії з якихось тренінгів, на яких ви зустрічалися з дуже успішними людьми і так далі. Ви можете давати коментарі в супер модних журналах, періодично зніматися в якихось суперпрограмах і говорити, що ви просто супер начальник, людина, бізнесмен, але від людей ви будете далеко. А вони люблять, коли зірки, успішні люди є трохи ближчими до них. Тому, я думаю, що варто розповісти про те, що ж буде, якщо ви почнете всім говорити правду, а саме вашим споживачам.

Так ось, знайте, якщо ви почнете говорити правду вашому споживачеві, то люди перестануть розмовляти з вами. Це для початку. Так, звичайно, не дуже хороша перспектива, але вам потрібно бути готовим і до того, що ваше оточення може сильно змінитися і це стосується не тільки ваших реальних друзів, але ваших споживачів. Коли починаєш говорити правду дуже складно когось не образити, а саме ви можете розповісти деякі секрети про свій бізнес, а люди будуть думати, що ви їх обманюєте.

Але це тільки початок: наступним етапом в розкритті всіх секретів буде те, що люди почнуть думати, що ви зійшли з розуму. Адже, коли вони почнуть читати ваші записи або говорити особисто з вами, то не будуть розуміти, чого ви хочете домогтися цим тому, що ніхто з успішних людей ніколи нікому не говорить правду, а особливо споживачам ніхто не скаже, що він купує, наприклад, одяг за 5 доларів, а продає за 20.

Люди також почнуть лякатися, вони почнуть вішати на вас певні ярлики і хтось скаже, що такою поведінкою ви просто хочете виділитися з натовпу успішних людей і просто привернути до себе увагу, але далі продовжуєте брехати. Хтось може назвати вас і взагалі якоюсь вискочкою тому, що ви не хочете бути схожим на когось іншого.

Деякі люди почнуть все-таки знаходити в цьому всьому веселощі і після всіх попередніх етапів вони зрозуміють, що ваші висловлювання по суті виявляться якимись правдивими і навіть кумедними. Якщо ви заслужите вже довіру у людей, споживачів, то вони почнуть довіряти всім вашим порадам. Перше ж що буває: стадія звикання, а далі стадія довіри. На цьому етапі постарайтеся не обдурити людей, говоріть далі правду.

І остання стадія і вона, я думаю, найчудовіша. Ви станете вільним у всіх своїх діях і висловлюваннях. Вам тепер не потрібно думати, що можна говорити, а що варто приховати. І хочу зауважити те, що не варто плутати, наприклад, відверте хамство і грубість з чесністю тому, що ця свобода, яка є на останньому етапі, не означає, що ви можете говорити всім різноманітну гидоту, когось засуджувати тощо. Ця свобода означає тільки те, що ви можете бути чесні самі з собою, з людьми і будувати свій особистий бренд на довірі, що дуже добре.

Бізнес і чесність – це суперники чи друзі?