Багатоканальний маркетинг: кращі практики

Дані – це ключ

Переконайтеся, що ваш веб-сайт налаштований на відстеження відвідувачів не тільки за номерами. Подивіться, як люди використовують ваш веб-сайт, де вони заходять і де вони відскакують. Не думайте, що всі заходять на вашу домашню сторінку. Замість цього переконайтеся, що ваш сайт простий у використанні на всіх пристроях і з будь-якої точки доступу. Налаштуйте звітність для ключових показників, щоб ви могли відстежувати свої успіхи і невдачі, а також дізнаватися більше про своїх клієнтів з плином часу.

Google Analytics

Простий плагін від Google, який може надати величезну інформацію про те, як використовується ваш сайт і хто його використовує. Дізнайтеся, як люди знаходять ваш сайт, і дізнайтеся, як ваші зусилля змінюють дані з плином часу.

Аналітика в соціальних мережах

Скільки передплатників у вас на кожній платформі приємно знати, але хто ці шанувальники, що ще їм подобається і як вони реагують на ваш контент, ще більш корисно. Коли число збільшується, ви можете оцінити, що спрацювало і чому – і спробувати зробити це знову.

Контент закритого типу

Багато малих підприємств використовують безкоштовний контент, такий як електронна книга або безкоштовний вебінар, для створення списку адрес електронної пошти. «Створення» цього ресурсу за допомогою електронної пошти дозволяє розширити список, але також може допомогти зрозуміти, які канали забезпечують найкращі результати.

Розвивайте відносини з клієнтами

Подумайте про бренди, які вам подобаються. Швидше за все, ви взаємодієте з ними або бачите щось з них досить регулярно в тій чи іншій формі. Якщо ви надали особисту інформацію, ці повідомлення, ймовірно, будуть персоналізовані під вашим ім’ям і, можливо, вашими конкретними інтересами / уподобаннями продукту. Слідкуйте за своїм брендом, регулярно спілкуючись по каналах, які ви вирішили використовувати, і не робіть все, щоб лише продавати. Публікуйте контент, який змусить клієнтів створити емоційний зв’язок з вашим контентом через довгий час після того, як ваш продаж закінчиться.

Використовуйте кожен канал для створення інших каналів

Шанувальники на Facebook, можливо, не готові купувати, але вони можуть підписатися на вашу розсилку. Особисті клієнти можуть перейти на вподобану веб-сторінку або підписатися на ваш Instagram-канал. Подумайте, як кожен канал може допомогти в просуванні інших: чим більше точок дотику у вас з кожним клієнтом, тим краще.

Використовуйте багатоканальну маркетингову стратегію для певних кампаній

Важливе значення має побудова взаємодії, але не менш важливо координувати свої зусилля по всіх каналах при запуску нової кампанії. Переконайтеся, що в ваших оголошеннях і повідомленнях є чіткі заклики до дій (наприклад, натисніть тут або зателефонуйте зараз), і що ви заохочуєте шанувальників любити, ділитися, підписуватися і в цілому брати участь як у вашій кампанії, так і на вашому сайті.

Чим більше людей побачать ваш бренд, тим більша ймовірність, що вони його запам’ятають. Щоб отримати таку велику кількість взаємодій, ви повинні зустрітися з людьми, що знаходяться на різних каналах, і створити безліч можливостей для їх «контакту» за допомогою публікації, результатів пошуку і т.д. Багатоканальний маркетинг дозволяє максимізувати вплив ваших кампаній, відстежувати потенційних клієнтів через різні формати, продовжуйте посилювати одне і те ж повідомлення.

Press «Like» and get the best posts on Facebook ↓

Багатоканальний маркетинг: кращі практики
×
Press «Like» to read us on Facebook