На кінець 2024 року беззаперечним лідером продуктового ритейлу в Україні залишалася мережа АТБ, що налічувала 1 257 магазинів. Протягом року ритейлер відкрив 47 нових торгових точок та провів реконструкцію ще в 11 об’єктах.
Про це розповідає Finway
Компанія Fozzy Group, яка управляє мережами «Сільпо», «Фора» та іншими, відкрила 84 нових магазини, закривши при цьому 32. Завдяки цьому кількість магазинів компанії сягнула 826, що перевищило довоєнні показники на понад 100 точок.
Результати діяльності інших ритейлерів
На третьому місці за розвитком опинилася мережа Clever Stores, яка відкрила 87 нових торгових точок, досягнувши загального показника в 315 магазинів. Також варто відзначити компанію VolWest Group, що розвиває мережі «Наш Край» та SPAR по франчайзинговій схемі. Ця компанія показала приріст на 28 магазинів, і станом на грудень разом налічувала 276 торгових точок.
У п’ятірку найбільших ритейлерів входить також мережа «М’ясомаркет», яка належить агрохолдингу МХП. Протягом року компанія відкрила 32 нових магазини та мала 273 точки.
Географічний розподіл нових магазинів
Варто зазначити, що близько 36,8% нових магазинів було відкрито на заході України. У столиці та Київській області нові точки становили 24%, центральні регіони – 22%, а північні та південні області – 7,6% та 7,9% відповідно. Східні регіони країни показали найменший приріст, який склав лише 1,7%.
