Польський бренд Sinsay відкрив понад 300 магазинів в Україні під час війни

Сотні нових магазинів під час війни: Як розширюється на вітчизняному ринку польський бренд Sinsay?

Польська мережа магазинів одягу та товарів для дому Sinsay, що входить до складу LPP Group, демонструє стрімке розширення на українському ринку навіть в умовах війни. З моменту старту діяльності в Україні у 2014 році бренд нарощує присутність: у 2021 році працювали 33 магазини, у 2024-му – вже 186, а в жовтні 2025 року їх кількість перевищила 300.

Про це розповідає Finway

Рекордні темпи відкриття магазинів

У 2024 році Sinsay відкрив 153 нових магазини в Україні, а протягом 2025 року додалося ще 144 торгові точки. Мережа активно розширюється не лише у великих містах, а й у невеликих населених пунктах, при цьому магазини з’являються як у торгово-розважальних центрах, так і в окремих приміщеннях. Важливо, що компанія відкриває свої магазини навіть у прифронтових регіонах, зокрема в Харкові та Запоріжжі.

Стратегія зростання та фінансові результати

LPP Group, до якої також належать такі бренди, як Reserved, House, Cropp і Mohito, у першому півріччі 2025 року отримала дохід у розмірі 7 млрд грн від роботи в Україні (для порівняння, за аналогічний період торік ця сума становила 4,58 млрд грн). У 2026 році компанія планує зберегти темпи розвитку мережі Sinsay в Україні. Ключем до зростання стало поєднання активних онлайн-продажів із розширенням фізичної присутності у всіх регіонах країни.

Ритейлер не обмежується великими містами, а розглядає можливість роботи в маленьких населених пунктах. Магазини Sinsay відкриваються не лише у ТРЦ, а й у самостійних локаціях, що дозволяє бути ближчими до покупців.

“Експерти вважають, що переваги Sinsay – доступні ціни, широкий асортимент для всієї родини та можливість купити все в одному місці”.

Новини по темі