Зміст
Китай, який довгий час вважався основним рушієм світового споживання нафти, може досягти піку імпорту нафти вже наступного року. Це викликано зниженням попиту на паливо для транспорту, адже жоден інший ринок не зміг би замінити китайський попит, що становив 41% від загального зростання споживання нафти впродовж останніх трьох десятиліть.
Про це розповідає Finway
Зростання популярності електромобілів у Китаї
У липні вперше продажі електромобілів та гібридів у Китаї перевищили продажі автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння. Це суттєво знижує попит на бензин. Крім того, загальне споживання нафти скорочується через тривалу економічну слабкість країни. Очікується, що зростання попиту на нафту в Китаї сповільниться, становлячи близько 100 000–200 000 барелів на добу щорічно.
Саудівська Аравія зміцнює позиції на азійському ринку
Водночас Саудівська Аравія посилює свої позиції на азійському ринку, витісняючи російську нафту. Дані LSEG свідчать, що обсяги імпорту саудівської нафти до Азії стабільно перевищують російські. Останні три місяці спостерігається зростання цього розриву через посилення санкцій проти “тіньового” флоту рф. Зокрема, середньодобовий імпорт саудівської нафти зріс з 5,28 млн барелів у жовтні до 5,83 млн у листопаді, тоді як російська нафта впала з 3,96 млн до 3,51 млн барелів, що є найнижчим показником з січня.