Епіцентр планує збільшити мережу продуктових супермаркетів в Україні

“Епіцентр” планує розширювати мережу продуктових супермаркетів.

Мережа продуктового ритейлу Food Market, що належить групі компаній «Епіцентр», налічує вже 26 торгових об’єктів. За словами топменеджера компанії Олега Шкаровського, деякі з цих об’єктів були втрачені через руйнування, які сталися внаслідок бойових дій.

Про це розповідає Finway

У 2024 році «Епіцентр» відкрив чотири нові локації Food Market, зокрема три з них на Київщині та одну в Чернігові. Цього року планується розширення мережі на п’ять нових супермаркетів у різних регіонах України, проте ця кількість може бути збільшена, залежно від безпекової та економічної ситуації.

Експерименти та майбутнє мережі

«Ми постійно експериментуємо. Сьогодні у нас працюють невеликі магазини з базовим асортиментом продуктів. Найбільш успішними, проте, є повноцінні гастромаркети з широким вибором товарів, оптимальна площа яких становить від 2 800 до 3 200 квадратних метрів», – зазначив Шкаровський.

Крім того, компанія продовжує розвивати формат магазинів «Епіцентр Express», у деяких з яких харчові продукти займають до 50% від загального асортименту, що свідчить про їх потенціал для подальшого зростання. Наразі «Епіцентр» не планує розширення проекту Food Market за межами власних торгових центрів.

Новини по темі